پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی اسپانیایی چیست؟ درباره آن چه می‌دانید؟

کاشی اسپانیایی

کاشی اسپانیایی چیست؟ درباره آن چه می‌دانید؟

اسپانیا یکی از کشور‌های سرآمد در صنعت تولید کاشی و سرامیک است که قدمت بسیار بالایی دارد. طراحی این کاشی‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های جذاب مینیاتوری باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. همچنین اگر قصد دارید یک دکوراسیون فوق‌العاده و متفاوتی در منزل خود داشته باشید؛ توصیه می‌کنیم حتماً از این مدل کاشی‌ها خریداری کنید.

ایران دارای کارخانه‌های تولید سرامیک متعددی است و سرامیک‌های مرغوب را از کشور‌هایی مانند اسپانیا وارد می‌کند که توسط تولیدکنندگان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. سرامیک‌های طرح اسپانیایی، همانند سرامیک‌های چینی و ایتالیایی، طرفداران زیادی در کشور دارند که نیاز به واردات این مدل از محصولات در ایران وجود دارد.

کاشی دیوار و کف اسپانیایی عمدتا در برابر لکه و خط و خش مقاوم بوده و برای کف سالن‌های پرتردد بسیار مناسب هستند. اما به دلیل هزینه بالایی که دارند این مدل‌ها را برای هر مکانی خریداری نمی‌کنند. برای خرید انواع کاشی و سرامیک اسپانیایی سعی شده است که امکانات و مشخصات محصولات به صورت کامل و شفاف قرار داده شود تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا در خرید این کاشی، انتخابی بی‌نقص داشته باشید.

کاشی خارجی

مزایای کاشی اسپانیایی

• داشتن طراحی خاص و جذاب
• از مد نمی‌افتند و از این رو برای دکوراسیون داخلی بسیار مناسب هستند
• بهترین گزینه برای پر کردن فضای بین دو کابینت به‌شمار می‌روند
• مقاوم در برابر خط و خش
• قابلیت تمیزشوندگی بالا

مزیای استفاده از کاشی سرامیک اسپانیایی

معایب کاشی اسپانیایی

  • یکی از ویژگی‌های بارز انواع سرامیک‌ها به عنوان کف پوش، سردی آن است. گاها در کف پا ایجاد سردی می‌کند.

  • نصب این کاشی‌ها زمان بر است.

  • اگر از طرح چند بافتی استفاده شود، کثیفی را جذب می‌کند و تمیز کردن آن را دشوار می‌کند.

  • امکان سر خوردن و لغزندگی نیز وجود دارد.

  • انعکاس نور خوبی دارند. در صورتی که از پولیش فشرده در فضاهای نامناسب استفاده شود، موجب خیرگی می‌شوند.

معایب استفاده از کاشی سرامیک خارجی

کاربرد کاشی اسپانیایی

استفاده از کاشی‌های اسپانیایی می‌تواند سال‌ها برای شما الهام بخش باشد و از تماشا آن دلسرد نخواهید شد. در زیر نکات جالبی از کاربرد کاشی و سرامیک اسپانیایی در دکوراسیون و طراحی داخلی خواهید دید که می‌تواند ایده‌ای برای دکوراسیونی زیبا و متحول‌کننده به شما بدهد.

یکی از روش‌های پیشنهادی استفاده از این نوع کاشی‌ها در دیوار راه پله‌های داخل یا بیرون خانه است. استفاده از کاشی بین کابینتی اسپانیایی بر روی دیوارهای پشت کابینت یا اجاق گاز نیز می‌تواند جلوه‌ای بی‌نظیر در آشپزخانه ایجاد کند.

استفاده از کاشی خارجی در نما و راهرو خانه راه کار پیشنهادی دیگری است که قطعا جذاب می­باشد. حتی سینک آشپزخانه نیز با چنین کاشی‌های زیبا و ضد آب می‌تواند به یکی از مهم‌ترین و منحصر به فرد‌ترین عوامل آشپزخانه شما تبدیل شود.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای استفاده از کاشی اسپانیایی در طراحی داخلی، استفاده از آن‌ها برای اوپن یا جزیره آشپزخانه است. حمام و دستشویی یکی از بهترین فضا‌ها برای استفاده از این طرح‌های پیچیده به حساب می‌آید. شاید شما هم در زمان خرید کاشی‌های اسپانیایی با این سوال‌ها مواجه شوید.

همچنین یکی از مهمترین نکات در خرید کاشی آشپزخانه، کیفیت محصول است که به شما اجازه می‌دهد تا سال‌ها از آن استفاده کنید. کاشی‌های مورد استفاده در آشپزخانه باید با کیفیت باشند. زیرا این قسمت از خانه در معرض مواد غذایی، حرارت زیاد، مواد مختلف، مصالح و… قرار دارد و در صورت استفاده از کاشی‌های بی کیفیت به سرعت خراب می‌شود و نیاز به تعویض کاشی خواهید داشت.

درواقع کاشی‌های به کار‌گیری شده در آشپزخانه باید از نوع درجه یک انتخاب شوند تا بالاترین کیفیت را داشته باشند. میزان ساییدگی عامل دیگری است که کیفیت محصول را تعیین می‌کند. هر چه میزان سایش بیش‎تر باشد؛ کاشی در برابر خط و خش مقاومت بیشتری دارد و لعاب شما در اثر برخورد اجسام آسیب نمی‌بیند

موارد استفاده از کاشی سرامیک خارجی

 سخن پایانی

کاشی و سرامیک اسپانیایی به دلیل برخورداری از متنوع‌ترین و درخشان‌ترین رنگ‎ها؛ شهرتی جهانی پیدا کرده است. تاریخچه محصولات دکوراسیونی تولید اسپانیا مانند کاشی به سال‌های پیش باز می‌گردد و همواره از انرژی و رنگ‌هایی درخشان برخوردار است.

کاشی‌های اسپانیایی ضد آب بوده و برای حمام و سرویس بهداشتی مناسب‌تر هستند. از آنجایی که این کاشی‌ها غیر جذب هستند و به راحتی تمیز می‌شوند، در آشپزخانه‌ها هم قابلیت به کار گیری دارند. زمانی که کاشی‌های اسپانیایی را به درستی تمیز و نگهداری کنید، برای استفاده در فضای باز به اندازه کافی سخت هستند و می‌توانند به عنوان سرامیک حیاطی، تراس‌ها و سایر مناطق استفاده شوند.

شما می‌توانید محصولات برند اندیا گرس را که یکی از بهترین برندهای مطرح کاشی و سرامیک اسپانیایی در ایران است، برای اولین بار در ایران از سایت سرام پخش خریداری کنید.

سوالات متدوال

کاشی و سرامیک اسپانیایی اندیا گرس یکی از مهم‌ترین برند‌های کاشی‌ اسپانیایی در ایران است.

کیفیت و دوام بالا، تنوع در طرح و رنگ آن از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که این کاشی‌ها نسبت به دیگر محصولات دارند.

بله، علی رغم قیمت بالایی که دارند، پیشنهاد می‌کنیم حتما در محیط‌های قابل استفاده انواع کاشی و سرامیک اسپانیایی را خریداری کنید. زیرا با توجه به این قیمت، ارزش کار نیز بالا است و دیگر نیازی به تعویض آن در کوتاه مدت نخواهید داشت.

کف منزل، آشپزخانه، حمام و پاسیو‌های سر پوشیده از محیط‌هایی هستند که می‌توانید این کاشی‌ها را استفاده کنید.

بله، شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت اینترنتی سرام پخش، از فروش آنلاین آن بهره‌مند شوید و نکات لازم قبل از خرید را مطالعه نمایید و خرید خود را از این سایت انجام دهید.

مقالات پیشنهادی…

انواع کاشی سرامیک

 

 خرید آسان و اقساطی انواع کاشی سرامیک در وب سایت سرام پخش

 

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۱۶

اشتراک در
اطلاع از
guest
16 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments