پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی و سرامیک کاغذ دیواری

کاشی و سرامیک کاغذ دیواری

کاشی و سرامیک کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاشی و سرامیک کاغذ دیواری | در چندین سال اخیر استفاده از کاغذ دیواری ها بعنوان پوششی مناسب برای دیوار اتاق های مختلف خانه به شدت افزایش یافته است که در این مطلب با نمونه هایی بسیار جدید و زیبا از دیوارپوش های کاشی و سرامیک طرح کاغذ دیواری می پردازیم که طرح و بافتی کاملا مشابه با کاغذ دیواری ها رایج در بازار را دارند. تا جایی که از فاصله دور تشخیص کاشی و کاغذ دیواری حتی برای افراد حرفه ای نیز مشکل خواهد بود.

اغلب مردم برای ایجاد شخصیتی خاص و منحصر به فرد در دکوراسیون محل زندگی خود به سراغ کاغذ دیواری ها ی مختلفی می روند. حضور قوی و غنی رنگ ها، بافت ها و الگوها در کنار یکدیگر در محدوده بسیار وسیع مدل های مختلف کاغذ دیواری ها، بدون شک تاثیر گذاری زیادی بر محبوبیت کاغذ دیواری ها در نزد افراد مختلف گذاشته است.

اما تعداد زیادی از افراد هم هستند که کاشی و سرامیک را به کاغذ دیواری ها ترجیه می دهند. کاشی و سرامیک عمدتا به دلیل داشتن مواد بسیار گوناگون و بی شماری که در ساخت آنها می شود برتری قابل ملاحضه ای نسبت به کاغذ دیواری ها دارند. مستحکم بودن، دوام زیاد، تمیزی و نظافت آسان و قابل استفاده بودن در شرایط آب و هوایی مرطوب و شرجی از مزایای مهم اینگونه دیوارپوش ها هستند که هر کدام خود به تنهایی می توانند مشکلات بسیار زیادی را حل کنند.

یکی از ترکیب هایی که امسال به تازگی معرفی شده اند، استفاده همزمان از کاشی و کاغذ دیواری می باشد. این ترکیب بیشتر در فضاهای بزرگ و متوسط رو به بالا خوب جواب می دهد اما کارایی چندان مناسبی در فضاهای کوچک ندارد. کاغذ دیواری یک تکه اما مزایای بیشتری را دارد، با این روش چیزهایی که دوست ندارید پنهان می شوند و چیزهایی هم که دوست دارید بیشتر خودنمایی می کنند.

کاشی و سرامیک کاغذ دیواری

 

کاشی و سرامیک کاغذ دیواری

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] کاشی و سرامیک کاغذ دیواری

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments