پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

با گروه تجاری امین بیشتر آشنا شوید

گروه تجاری امین

با گروه تجاری امین بیشتر آشنا شوید

اگر در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک فعالیت می‌کنید یا به هر نوعی با این مقوله سر و کار دارید، به احتمال زیاد با محصولات گروه تجاری امین آشنایی داشته باشید. گروه تجاری امین چند سالی است در بخش بازرگانی و در زمینه واردات و تامین انواع مواد اولیه و قطعات محصولاتی مانند کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، چینی مظروف، دیرگداز، نسوز، انواع مواد شوینده و غیره فعالیت چشمگیری دارد.

این برند فعالیت خود را به ایران محدود نکرده است و ارتباطات تجاری وسیع با کشورهایی همچون ترکیه، ایتالیا و چین دارد و انواع مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان صنعت کاشی و سرامیک مانند سیلیکات زیرکونیوم، سدیم کربوکسی متیل سلولز، تری پلی فسفات سدیم، رنگ‌های پودری، اسید بوریک، کائولن را تامین می‌کند.

گروه تجاری امین در داخل ایران با برندهای مطرحی همچون پرسپولیس، اورست ایده‌آل و پردیس سرام همکاری داشته است و در طی سال‌های فعالیت خود مواد اولیه کارخانجات زیادی را در سراسر کشور تامین کرده است.

دفتر گروه تجاری امین در استان یزد- بلوار جمهوری- برج آسمان- طبقه۴- واحد ۴۸ واقع شده است و شما می‌توانید برای همکاری با این مجموعه با شماره تلفن‌های ۰۳۵۳۸۴۲۲۰۸۷ و ۰۹۰۳۷۸۹۳۲۸۷ تماس بگیرید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments