پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

۴۰۰ هزار نفر زیر چتر اشتغال صنعت کاشی

۴۰۰ هزار نفر زیر چتر اشتغال صنعت کاشی

۴۰۰ هزار نفر زیر چتر اشتغال صنعت کاشی

اشتغال در صنعت کاشی و سرامیک

۴۰۰ هزار نفر زیر چتر اشتغال صنعت کاشی |ظرفیت ماشین آلات صنعت مورد نظر در کشور ۷۰۰ میلیون متر مربع در سال به ارزش بالای چهار میلیارد دلار است.
وی از وجود ۱۳۵ واحد تولیدی در صنعت کاشی و سرامیک در مملکت خبر داد و اظهار داشت: این صنعت به واسطه در اختیار داشتن مواد اولیه از ظرفیت بالایی در تولید برخوردار است و می‌تواند در اشتغال افزایی، پویایی تولید، رشد اقتصادی، توسعه صادرات و … بسیار نقش آفرین باشد.
مدیر انجمن صنفی تولدکنندگان کاشی و سرامیک ایران گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک در استان یزد متمرکز بوده و ۵۰ درصد بقیه در سایر مناطق کشور پراکنش دارد.
وی با اعلام اینکه افزون بر ۹۵ درصد مواد اولیه مورد مصرف در صنعت کاشی و سرامیک به صورت داخلی تامین می‌شود، افزود: خوشبختانه تولیدکنندگان در تهیه مواد اولیه مورد نیاز مشکل خاصی ندارند.
عزیززاده در بخش دیگری از سخنان خود افزایش تعرفه‌های حمل و نقل مواد اولیه را از معضلات اساسی در حوزه صنعت کاشی و سرامیک کشور برشمرد و گفت: متاسفانه جالی خالی کنترل و نظارت در این بخش به شدت احساس می‌شود.
وی با اشاره به اینکه افزایش تعرفه حمل و نقل روی قیمت تمام شده کالا بسیار موثر است بر لزوم توجه و حمایت جدی مسئولان از این حوزه تاکید کرد.
مدیر انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک ایران هزینه بالای تولید را مانع جدی برای ایجاد رقابت در بازار‌های صادراتی دانست و افزود: چرخ تولید و اشتغال در این حوزه با کاهش منطقی هزینه‌ها و قیمت رقابتی تندتر خواهد چرخید.
وی همچنین هزینه‌های حمل و نقل در حوزه صنعت کاشی و سرامیک کشور را ۲۰ تا ۲۵ درصد اعلام کرد و یادآور شد: این عدد در مقایسه با کشورهای رقیب بسیار بالاست.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]۴۰۰ هزار نفر زیر چتر اشتغال صنعت کاشی


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments