پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

جدیدترین مدل های شیر ظرفشویی ۲۰۲۲ {معرفی مدل های شیک و لوکس شیر ظرفشویی}

جدیدترین مدل های شیر ظرفشویی

جدیدترین مدل های شیر ظرفشویی ۲۰۲۲ {معرفی مدل های شیک و لوکس شیر ظرفشویی}

فهرست مطالب

یکی از پرکاربردترین شیرآلات منزل شیر ظرفشویی است که از شیرآلات حمام و غیره بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ مخصوصا برای خانم‌های ایرانی! پس از اینکه ماشین‌های ظرفشویی وارد بازار شدند، استفاده از این شیرها نیز کمتر شد ولی هنوز هم ارزش شیر ظرفشویی در جایگاه سابق خودش قرار دارد.
در زمان خرید شیر ظرفشویی باید به زاویه استاندارد و علم بلند آن توجه کنید. شیرهایی که علم کوتاه دارند، کار را برای شستشوی ظروف دشوار می‌کنند. بنابراین شیر ظرفشویی جدید حالت انعطاف‌پذیر دارد و در راستای رفاه و راحتی مصرف‌کننده طراحی شده است. اگر می‌خواهید شیرآلات منزل خود را تعویض کنید، این مقاله از سرام پخش را بخوانید تا با انواع و قیمت شیر ظرفشویی جدید آشنا شوید و بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

شیک ترین مدل های شیر ظرفشویی

بهترین مدل های شیر ظرفشویی

جدیدترین طرح های شیر ظرفشویی

شیر ظرفشویی مدل جدید

به روزترین مدل شیر آب ظرفشویی

شیرآب آشپزخانه مدل جدید و شیک

شیرآب ظرفشویی مدرن

مدل شیر ظرفشویی جدید

امروزه انواع شیرآلات ظرفشویی با طرح‌های شلنگ دار در بازار وجود دارند که جزو مدل‌های جدید شیر ظرفشویی هستند. با انتخاب این شیرها می‌توانید به‌راحتی کلگی شیر را تا حدود نیم متر درآورید و تمام سینک و فضای اطراف آن را به‌خوبی بشویید و تمیز کنید.
شیرهای قدیمی و کلاسیک، دو فلکه جداگانه برای آب گرم و سرد داشتند و در گذشته برای شیر توالت و ظرفشویی استفاده می‌شدند. اما امروزه دیگر کسی این شیرها را برای خانه نوساز خود انتخاب نمی‌کند. شیرآلات اهرمی جایگزین خوبی برای شیرهای کلاسیک هستند که به‌راحتی می‌توان با یک اهرم، سردوگرم بودن آب و فشار آن را کنترل کرد.
اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید، باید یک شیر جداگانه نیز برای آن در نظر بگیرید و گوشه سینک نصب کنید. امروزه شیرهای جدیدی طراحی شده‌اند که با نام شیر دو منظوره شناخته می‌شوند. این شیرها دارای دو فلکه و دو خروجی هستند که می‌توانید یکی از آن‌ها را به دستگاه تصفیه آب اختصاص دهید.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مقایسه شیرآلات توکار با روکار را مطالعه بفرمایید.

——————————————

مدل های جدید شیر ظرفشویی

شیر ظرفشویی مدرن

شیر ظرفشویی جدید و مدرن

شیر ظرفشویی مدل2023

شیرآب ظرفشویی مدل جدید

شیرآلات جدید آشپزخانه

مدل جدید شیر سینک ظرفشویی

جدیدترین شیر ظرفشویی

جدیدترین شیر ظرفشویی هیچ شباهتی به مدل‌های قدیمی ندارد. این شیرها لوله و خرطوم بسیار بلندی دارند که به شما کمک می‌کنند مانند یک شلنگ از آن استفاده کنید و داخل ظروف را بشویید. سری این شیرها به‌گونه‌ای است که آب را با فشارهای متفاوتی خارج می‌کند. این شیرآلات بسیار زیبا و شیک هستند و به آشپزخانه شما جلوه خوبی می‌دهند. انواع مختلفی از رنگ‌های شیرآلات از جمله شیر طلایی، برنجی، شیر سیاه، شیر رز گلد یا مسی، شیر طلایی و شیر سیلور در بازار وجود دارند.

——————————————–

اگر قصد خرید عمده شیرآلات را دارید می توانید از وب سایت سرام پخش به آسانی و با شرایط اقساطی به صورت عمده شیرآلات بخرید.

——————————————–

مدل لوکس و مدرن شیر ظرفشویی

قالب‌‌سازی شیر ظرفشویی لوکس، با بقیه شیرآلات متفاوت است و به‌همین‌دلیل، زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما هدیه می‌کند. شیرهای ظرفشویی که به سینک متصل هستند، از نوع تک حفره‌ای‌ هستند و محل اتصالشان به سینک، همان حفره است. مدل‌های دیواری نیز از انواع شیرهای جدید هستند که تمیزکردن آن‌ها بسیار راحت است و به‌همین‌دلیل هم طرفداران زیادی دارند.

شیرهای تک حفره‌‌ای متصل به سینک از نوع اهرمی هستند. شیرهای کلاسیک متصل به سینک دارای سه حفره هستند. باید در زمان خرید شیرآلات جدید، به این موضوع توجه کنید. اگر شیر دارای حفره اضافه باشد، می‌توانید آن را به کمک یک درپوش بپوشانید.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات ظرفشویی از بازار آنلاین سرام پخش

شیر ظرفشویی دو منظوره

برای خرید شیرآلات لوکس دیواری، حتما باید اندازه فاصله سینک ظرفشویی تا دیوار را داشته باشید تا مطمئن شوید شیر روی سینک قرار می‌گیرد. علم این شیرآلات نیز در دو مدل ثابت و متحرک طراحی می‌شوند. اگر جزو افرادی هستید که برای شستشوی سینک به مشکل می‌خورید، بهتر است علم متحرک را انتخاب کنید. اگر هم سینک آشپزخانه شما کوچک است، پیشنهاد ما به شما استفاده از طرح‌هایی با علم ثابت است.

قبل از خرید سینک، به میزان گودی کاسه آن توجه کنید. اگر گودی کاسه سینک شما کم است، باید سینک کوچک‌تری را خریداری کنید و برعکس. درصورتی‌که جزو افرادی هستید که از شلوغی خوشتان نمی‌آید، شیر ظرفشویی لوکس دو منظوره انتخاب مناسبی برای شماست؛ چراکه امکان اتصال به فیلترهای تصفیه‌‌ آب را دارد و دیگر نیاز به استفاده از شیر جداگانه برای تصفیه آب ندارید.

مدل لوکس و مدرن شیر ظرفشویی

جدیدترین مدل های شیر آب آشپزخانه

شیر آب جدید آشپزخانه

—————————————-

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله جدیدترین مدل ست شیرآلات را مطالعه بفرمایید.

—————————————-

مدلهای شیک و جدید شیر ظرفشویی

در این قسمت تعدادی از شیرآب آشپزخانه جدید را به شما معرفی می‌کنیم.

شیر ظرفشویی دو کاره راسان مدل راشل

این نوع شیر ۲ کیلوگرم وزن و ابعاد ۲۸*۹*۴۷ سانتی‌متر دارد. نوع پوشش این شیر نیکل کروم و دارای یک دسته جنس زاماک و جنس تنه آن از آلیاژ برنج است.

شیر ظرفشویی بردیا مدل شاهین

این محصول در رنگ کروم براق تولید و در بازار عرضه می‌شود. جنس بدنه آن از آلیاژ برنج مرغوب است و مکانیزم تک اهرمی آن، کار را برای استفاده از آن آسان‌تر کرده است.

شیر ظرفشویی فنری تک کاره یگانه مدل فلت

این شیر ظرفشویی در سه رنگ کروم، طلایی و سفید طلایی تولید می‌شود و تنوع رنگی قابل قبولی دارد. جنس بدنه آلیاژ برنجی، مکانیزم تک اهرمی و داشتن رنگی براق از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌شمار می‌روند.

شیر ظرفشویی فنری آرتین مدل آرمیتا

این شیر یکی از محصولات جدید و محبوب در بازار است که هم جنس دسته و هم بدنه آن از آلیاژ برنج مرغوب است و مانند سایر شیرهای معرفی شده مکانیزمی تک اهرمی دارد. ازجمله مزایای خرید این محصول، ۵ سال گارانتی تعویض بی‌قید و شرط خواهد بود.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین مدل شیر ظرفشویی را مطالعه بفرمایید.

——————————————

کلام آخر
در این مقاله از سرام پخش سعی کردیم شما را تا حدودی با شیرآلات جدید سینک ظرفشویی آشنا و کاربردشان را بیان کنیم تا در زمان خرید آن‌ها دچار سردرگمی نشوید. اگر قصد خرید انواع شیرآلات از جمله شیر دوش حمام و غیره را دارید، می‌توانید به وب‌سایت سرام پخش سری بزنید و انواع محصولات دیگر مانند شیرآب بالای گاز و… را مشاهده کنید.
اگر برای خرید محصولات نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. تنها کافی است سوال خود را در بخش مربوطه مطرح کنید تا پاسخ شما در اسرع وقت داده شود. همچنین سرام پخش برای شما عزیزان شرایط خرید نقدی و اقساطی را فراهم کرده است تا با هر بودجه‌ای بتوانید محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات روشویی از بازار آنلاین سرام پخش

آشنایی با انواع شیرآلات روشویی

سوالات متداول…

بله؛ شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید اقساطی سایت سرام پخش، از شرایط و جزئیات آن اطلاع پیدا کنید.

علم بلندتر و گودی سینک متفاوتی دارند و به‌دلیل داشتن شلنگ، محدوده شستشو بیشتر است.

افرادی که دوست دارند سینکشان خلوت و تمیز باشد.

این شیرها دو فلکه و دو خروجی دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را به دستگاه تصفیه آب اختصاص دهید.

کافی است شیر ظرفشویی موردنظرتان را به سبد خرید خود در سایت سرام پخش اضافه کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان ما در اولین فرصت ممکن با شما تماس بگیرند.

مقالات پیشنهادی….

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۱۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments