پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی پرسلان در مناطق سردسیر

کاشی پرسلان در مناطق سردسیر

کاشی پرسلان در مناطق سردسیر

آیا می‌دانید!؟

اگر تمایل دارید برای ویلا یا ساختمان ویلایی خود کاشی و سرامیک تهیه نمایید، پیشنهاد می‌کنم قبل از هر خریدی از بازار آنلاین سرام پخش بازدید کنید و راهنمایی کارشناسان سرام پخش برای انتخابی مطمئن و راحت‌تر برای مناظق سردسیر کمک بگیرید.

کاشی پرسلان در مناطق سردسیر

                            MPHR6315 سایز ۶۰*۶۰ کاشی میلاد – کالیبره براق

شما می‌توانید منزل رویایی خود را با انتخاب‌هایی بهتر و آسان‌تر بسازید. شما می‌توانید با مراجعه به بازار آنلاین سرام پخش از هر برند و طرح و سایز مشاهده و انتخاب و به صورت آنلاین خرید کنید. با توجه به اینکه ایران دارای اقلیم و شرایط جغرافیایی متفاوتی برای زندگی می‌باشد، انتخاب کاشی و سرامیک برای خانه و ویلا در درجه اهمیت قرار می‌گیرد. کاشی و سرامیک‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توان با توجه به شرایط مختلف انتخاب بهتری داشت. اما برای مناطق سردسیر با توجه به اینکه انبساط و انقیاض آب و هوا بیشتر می‌باشد، کاشی پرسلان را پیشنهاد می‌کنیم.

کاشی پرسلان در مناطق سردسیر

                         طرح دکوراسیون ساده دیسرت۶۰*۶۰ نوین سرام

 

کاشی‌های پرسلان جذب آب زیر ۰.۵ دارند و در دمای بالاتری نسبت به کاشی و سرامیک معمولی پخت می‌شوند و یا حتی لعاب آ‌ها بیشتر از کاشی‌های معمولی می‌باشد و براق‌تر هستند، که این باعث جذب نور بیشتر و گرمابخش خانه خواهد بود. البته این جذب نور می‌تواند در طراحی فضای شما نیز تاثیرگذار باشد. برای مطالعه بیشتر به مقاله ی پرسلان چیست مراجعه نمایید. شما می‌توانید در انتخاب طرح و رنگ و سایز برای محل مورد نظر خود به بازار آنلاین سرام پخش مراجعه کرده و در کوتاه‌ترین زمان تمام طرح‌ها و برندها و رنگ و سایز را ببینید و به راحتی و دقیق مقایسه و انتخاب کرده و به صورت آنلاین خریداری کنید.

البته پیشنهاد می‌کنیم نصب کاشی پرسلان در مناطق سردسیر با توجه به شرایط آب و هوایی با چسب مخصوص کاشی پرسلان و یا نصب خشک انجام گردد. نصب با چسب بدلیل مقاومت بالا و آب گریزی که دارد، می‌تواند راحت‌تر و سریع‌تر انجام گردد.

 

کاشی پرسلان در مناطق سردسیر

         طرح دکوراسیون واتسون۳۰*۹۰نوین سرام-کالیبره پولیش نانو

 

شما می‌توانید محصولات پرسلان را در طرح و سایز و رنگ متنوع در اولین بازار آنلاین کاشی و سرامیک مبتنی بر سبک و سلیقه رایج مصرف‌کنندگان ایرانی را از اینجا مشاهده نموده و با آرامش و صرف وقت مناسب، مقایسه و انتخابی دقیق، سریع داشته باشید.

 

 

 

 

 


نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments