پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

با بهترین سرامیک کف تراس آشنا شوید!

سرامیک مناسب برای کف بالکن

با بهترین سرامیک کف تراس آشنا شوید!

اگرچه امروزه با کوچکتر شدن خانه‌ها و تبدیل خانه‌های ویلایی به آپارتمانی اکثر مردم از نعمت داشتن یک بالکن بزرگ و دلباز محروم هستند اما می‌توان همین بالکن‌های کوچک و نقلی امروزی را با به خرج دادن کمی سلیقه به نحوی ساخت که بسیار دلنشین باشند. بالکن‌ها هنوز هم که هنوز است از مهمترین بخش‌های هر خانه به شمار ‌می‌روند که در هنگام خرید خانه به آن توجه می‌شود و مسلماً رسیدگی به آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
سرامیک برای زیبای تمام بخش‌های خانه اهمیت زیادی دارد و بالکن نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین جهت باید برای سرامیک کف بالکن، طرحی زیبا و همچنین با کیفیت را انتخاب کرد که علاوه بر این که جلوه مناسب را داشته باشد، در مقابل عوامل محیطی که بیشتر از فضای درونی خانه در معرضش قرار دارد همچون نور خورشید و آب باران و بسیاری موارد دیگر مقاومت لازم را داشته باشد.
به همین جهت در ادامه این مقاله از مجله سرام پخش قصد داریم تا به صورت کامل در رابطه با جزئیات مهم برای سرامیک بالکن با شما عزیزان صحبت کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کاشی و سرامیک برای کف تراس

اهمیت فضای بالکن

اگرچه امروزه فضای بالکن‌ها خیلی بزرگ و ‌امیدبخش برای یک ناهار دلچسب در فصول بهار و تابستان نیست اما این موضوع دلیل نمی‌شود که تراس کوچک خانه خود را تبدیل به یک انباری مملو از وسایل به درد نخور‌تان کنید. همان طور که گفته شد تنها با به خرج دادن کمی سلیقه می‌توانید یک فضای دلنشین هرچند کوچک خلق کنید که بتواند تبدیل به فضایی برای فرار کردن از شلوغی‌های شهری درون خود شهر شود!
البته که موضوع دکوراسیون داخلی بالکن، موضوعی کاملاً شخصی است و بسته به سلایق‌تان متغیر است. می‌توانید بالکن خود را تبدیل به یک گلخانه کوچک کنید یا یک فضای دنج و دلنشین برای مطالعه و خوردن قهوه بسازید اما به هر جهت یکی از مهمترین موضوعات در ساخت هر نوع غذایی با هر سلیقه‌ای، سرامیک دیوار و همچنین سرامیک کف بالکن می‌باشد که در ادامه به مهم‌ترین نکات در انتخاب این محصول پرداخته‌ایم.

مهم بودن تراس برای خانه های آپارتمانی

نکات مهم سرامیک کف تراس

همانطور که پیشتر اشاره شد اهمیت انتخاب درست سرامیک کف بالکن دست کمی از انتخاب سرامیک داخل منزل ندارد و چه بسا باید به فاکتور‌های بیشتری نیز دقت کرد. اغلب نوری که از سمت خورشید وارد خانه می‌شود یا به صورت کامل از طریق پرده‌ها مهار شده و یا به صورت فیلتر شده و ضعیف به سرامیک‌ کف می‌تابد. همچنین عوامل محیطی دیگر مانند سرما و گرما هیچ تأثیری بر روی سرامیک خانه و یا سرامیک پله و زیرزمین ندارد.
اما بالعکس برخی مناطق مانند حیاط و همچنین بالکن خانه به شدت از این عوامل تأثیر‌پذیر هستند و حتماً باید برای خرید سرامیک کف بالکن و همچنین سرامیک حیاطی، علاوه بر زیبایی سرامیک به مقاومت آن در برابر عوامل مختلف نیز دقت لازم را داشت.

خرید آسان و اقساطی کاشی سرامیک از بازار آنلاین سرام پخش

کاشی سرامیک چیست

همچنین موضوع دیگری که باید در هنگام خرید سرامیک مناسب بالکن درنظرداشت، مقاومت و عدم نفوذ‌پذیری آن در برابر آب می‌باشد؛ چرا که خیلی کم پیش می‌آید افراد سرامیک‌های درون خانه خود را با آب فراوان بشویند اما این فرایند برای بالکن و همچنین سرامیک‌های مناطق دیگر مانند سرامیک تجاری و پارکینگ پرتکرار بوده و به همین جهت باید سرامیک این مناطق را با درصد نفوذ‌پذیری پایین‌تر انتخاب کرد.
در کلی‌ترین حالت ممکن ویژگی‌های مهم برای یک انتخاب به عنوان بهترین سرامیک برای کف تراس را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:
• زیبا، خاص و جلوه بخش
• مقاوم در برابر نور خورشید
• مقاوم در برابر آب و رطوبت
• مقاوم در برابر سرما و گرمای شدید
• مقاوم در برابر شکستگی و خط و خش

نکات مهم انتخاب سرامیک برای کف بالکن

انتخاب بهترین سرامیک برای کف تراس 

تا به اینجای کار هرچه که در رابطه با ویژگی‌های مهم سرامیک کف بالکن مطرح شد همگی در رابطه با ویژگی‌های فیزیکی و مقاومت آن در برابر عوامل مختلف بود. موضوع بسیار مهمی که تا به اینجای کار از آن غافل شدیم بحث زیبایی سرامیک است.
در سطر پیشین به اهمیت طرح‌های بالکن و تراس در منزل اشاره شد و در صورتی که شما قصد داشته باشید اندک سلیقه‌ای برای استفاده هر چه بهتر از این فضای بسیار کاربردی را به خرج دهید، باید به زیبایی سرامیک کف تراس و همچنین سرامیک‌های دیوار بالکن توجه لازم را داشته باشید.
سرامیک کف تراس از نظر جنس و ساختار به جز این که باید دارای مقاومت بیشتری در مقابل عواملی که ذکر شد داشته باشند، تفاوت خاصی با سرامیک‌های سایر بخش‌های خانه حتی سرامیک پله و زیر زمین ندارد اما از نظر طرح اغلب متفاوت انتخاب می‌شود.
سرامیک طرح سنگ، سرامیک طرح چوب، سرامیک سه بعدی، سرامیک ساده مستطیلی و سرامیک‌های طرح دار سنتی از محبوب‌ترین طرح‌های سرامیک کف تراس به شمار ‌می‌روند؛ اغلب با رنگ‌هایی نه خیلی تیره و نه خیلی روشن انتخاب می‌شوند؛ چرا که به عنوان مثال سرامیک‌های خیلی تیره رنگ با جذب بیش از حد نور و گرمای خورشید در فصل تابستان باعث گرم شدن طاقت‌فرسای فضای بالکن می‌شوند و همچنین سرامیک کف بالکن خیلی رنگ روشن، نور را بیش از اندازه بازتاب کرده و باعث اذیت شدن چشم‌ها می‌شود. البته باز هم این موضوع سلیقه‌ای است.

انتخاب بهترین سرامیک کف برای تراس

کلام آخر
همانطور که بارها اشاره شد، می‌توان از انباری وسایل به درد نخور یک خانه که اغلب تراس آن خانه است، فضایی دلنشین برای خیلی از کارها به وجود آورد و یکی از مهمترین بخش‌های دکوراسیون بالکن سرامیک کف بالکن است.
ما در این نوشته از مجله سرام پخش تمام تلاش خود را به کار بستیم تا در رابطه با مهمترین جزئیات و جوانب انتخاب بهترین سرامیک برای کف تراس با شما عزیزان صحبت کرده و نکات کلیدی را به خدمتتان عرض کنیم از اینجا به بعد انتخاب با شماست که فضای بالکن منزل‌تان را به عنوان همان انباری به‌دردنخور حفظ کنید و یا اقدام به ایجاد تغییرات اساسی در آن کرده و از داشتن تراسی زیبا هرچند کوچک لذت ببرید. شما می‌توانید برای خرید انواع سرامیک کف بالکن سری به فروشگاه آنلاین سرام پخش بزنید.

خرید کاشی و سرامیک برند مرجان  از بازار آنلاین سرام پخش

کاشی مرجان مناسب حیاط

مقالات پیشنهادی…

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۱۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments