پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

انبار مرکزی تهران و البرز کارخانه کاشی خیام

انبار مرکزی تهران و البرز کارخانه کاشی خیام

انبار مرکزی تهران و البرز کارخانه کاشی خیام

آیا می‌دانید؟!

کاشی و سرامیک خیام میبد به پشتوانه انبار مرکزی تهران و البرز خود، به کلیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران استان تهران و البرز، نمایندگی انحصاری فروش کالا را ارائه می‌دهد .
شرکت کاشی و سرامیک خیام میبد در شهر تاریخی و زیبای میبد در حال فعالیت می‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از پرسنل باتجربه و کارآزموده و جدیدترین فناوری، برترین و مرغوب‌ترین تولیدات خود را مطابق با استانداردهای جهانی به بازارهای هدف در داخل و خارج از کشور عرضه می‌نماید. تولیدات این شرکت در سایزهای ۹۰*۳۰ ، ۵۸*۵۸ ، ۳۰*۳۰ ، ۵۰*۵۰ ، ۳۰*۶۰ برای کف و دیوار در طرح و رنگ‌هایی متمایز می‌تواند هر فردی را به خود جذب کند. کاشی و سرامیک خیام میبد به پشتوانه انبار مرکزی تهران و البرز خود، با توجه به اینکه راهبرد اصلی شرکت، حرکت در مسیر مشتری‌مداری است و مشتریان را شریک اصلی خود می‌داند، انباری با تنوع تمام محصولات خود در استان تهران و البرز برای خدماتی بهتر و سریعتر راه‌اندازی کرده است و به کلیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران استان تهران و البرز، نمایندگی انحصاری فروش محصولات خود را ارائه می‌دهد.

متنوع ترین انبار کاشی کف و دیوار

 

در این زمان شما می‌توانید محصولات کاشی و سرامیک خیام را با تنوع طرح و رنگ و سایز در کف و دیوار با قیمتی متناسب با هر سلیقه‌ای از بازار آنلاین سرام‌پخش انتخاب و خرید کنید. با توجه به اینکه سرام‌پخش برای تحویل سریع و ارائه خدمات بهتر، دارای انبار مرکزی در استان تهران و البرز می‌باشد و بعد از خرید محصول در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۳۵۱۶۴۰۸۹۱ تماس حاصل فرمائید .

متنوع ترین انبار کاشی کف و دیوار

 

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments