پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین رنگ کاشی بین کابینتی !

بهترین رنگ کاشی بین کابینتی

بهترین رنگ کاشی بین کابینتی !

فهرست مطالب

زیبایی آشپزخانه به عنوان یکی از قسمت­ های مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون اهمیت زیادی دارد. دکوراسیون مورد استفاده در خانه­ های امروزی متمایل به برداشتن دیوار جلویی آشپز­خانه و ساخت آن به صورت باز است، درنتیجه انتخاب نوع و رنگ مناسب کاشی بین کابینتی، کابینت­ ها، کفپوش ­های آشپزخانه و لوازم نورپردازی اهمیت بیشتری پیدا می­ کند.

با گذشت زمان تنوع بین کاشی­ ها نیز افزایش پیدا کرده و در طرح ­ها و رنگ ­های متفاوتی مثل طوسی، طلایی، سفید، طرح سنگ و… روانه­ ی بازار می ­شوند.

خرید اقساطی کاشی بین کابینتی در فروشگاه آنلاین سرام پخش

بهترین مدل کاشی دیوار آشپزخانه

 کاشی بین­ کابینتی طلایی

انتخاب رنگ طلایی برای انواع کاشی آشپزخانه یک انتخاب جسورانه و خاص است زیرا این رنگ مورد انتخاب همه نیست. رنگ طلایی نماد قدرت و ثروت است و استفاده از آن ازگذشته در مکان ­های لوکس و سلطنتی رواج داشته­ است. چند نکته درباره ­ی کاشی طلایی وجود دارد که قبل از خرید باید به آن توجه کنید.

  • کاشی طلایی درخشان و براق است و آشپزخانه را پرنورتر نشان می­ دهد.
  • کاشی­ های طلایی به دلیل آیینه­ ای بودن نیاز به مراقبت و نظافت بیشتری دارند زیرا اگر به دلیل لکه­ های روغن یا غذا درخشندگی خود را از دست بدهند، زیبایی سابق را ندارند.

کاشی بین کابینتی طلایی

کاشی بین کابینتی رنگ طلایی جدید

——————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله جدیدترین مدل سرامیک آشپزخانه را مطالعه بفرمایید.

——————————–

کاشی بین­ کابینتی سفید

این رنگ کاشی بیشتر مورد علاقه افراد ساده و شیک پسند است، زیرا رنگ سفید در عین سادگی زیبا و منحصربه ­فرد است. رنگ سفید به دلیل ست شدن با همه­ ی رنگ­ ها، انعکاس نور و بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه، رنگ مناسب کاشی بین­ کابینتی است.

اگر کابینت­ ها را سفید انتخاب کرده ­اید می­ توانید از وسایل تزیینی و یا ظروف مختلف مانند ظروف نگهداری ادویه که رنگ­ های مختلفی دارند بر روی کابینت­ ها استفاده کنید. 

این رنگ­ ها در پس زمینه کاشی سفید تصویری جذاب ایجاد می کند. همچنین استفاده از گیاهان طبیعی در آشپزخانه را نیز فراموش نکنید.

 کاشی بین کابینتی رنگ سفید

کاشی بین کابینت آشپزخانه

خرید اقساطی کاشی آشپزخانه در فروشگاه آنلاین سرام پخش

بهترین طرح کاشی آشپزخانه

کاشی بین­ کابینتی طوسی

خرید کاشی طوسی به عنوان یک رنگ مدرن اخیرا به رنگ­ های مورد استفاده در آشپزخانه وکاشی بین­ کابینتی افزوده شده است. استفاده ازکابینت­ های رنگ چوب، سفید، طوسی تیره و روشن  به همراه کاشی بین­ کابینتی طوسی انتخابی معقول است و ترکیب زیبایی را به پدید خواهد­آورد.

کاشی بین کابینتی رنگ طوسی

کاشی بین کابینتی مدل سنگی رنگ طوسی جدید

خرید اقساطی کاشی و سرامیک از فروشگاه آنلاین سرام پخش

چند نکته حائز اهمیت در خرید کاشی بین ­کابینتی

  • هماهنگ بودن آن با دکوراسیون خانه و آشپزخانه
  • انتخاب رنگ مناسب کاشی­ بین کابینتی برای تنظیم انعکاس نور و روشنایی آشپزخانه
  • کنتر­است بین کابینت و کاشی (ممکن است در برخی آشپزخانه‌ها برعکس آن نیز صادق باشد)
  • استفاده از کاشی­ های عمودی و کشیده برای آشپزخانه­ هایی که سقف کوتاه دارند.
  • مقاومت در برابر شست‌وشو و رطوبت
  • مقاومت در برابر ضربه

ست ­کردن چهار رنگ پرطرفدار کابینت و کاشی بین ­کابینتی

رنگ ­های مشکی، سفید، طوسی و کرم از رنگ­ های پرطرفدار کابینت است. هر­کدام از رنگ­ های گفته ­شده با کاشی ­های متنوع و رنگ­ های متفاوتی ست می­شوند. در ادامه به بررسی آن ها می­ پردازیم.

——————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله راهنمای خرید کاشی آشپزخانه را مطالعه بفرمایید.

——————————–

رنگ مناسب کاشی بین­ کابینتی برای کابینت­ های سفید

ازمزیت­ های رنگ سفید این است که توانایی تطبیق و هماهنگی با هر دکوراسیونی را دارد. اگر از کابینت سفید برای دکوراسیون آشپز خانه خود استفاده کرده­ اید با خیال راحت و دست باز می ­توانید به انتخاب رنگ مناسب کاشی بین­ کابینتی خود بپردازید؛ زیرا تنوع رنگی کاشی ­های بین ­کابینتی برای کابینت­ های سفید زیاد است.

استفاده از کاشی بین­ کابینتی سفید و یا رنگ روشن

رنگ کاشی سفید درکنار کابینت سفید، دکوراسیونی یکدست، ساده و درعین حال جذاب را می سازد. اگر از جمله افرادی هستید که آشپزخانه بی­ آلایش را ترجیح میدهید استفاده از این ترکیب را به شما پیشنهاد می­ کنیم.

کاشی بین کابینتی مناسب کابینت سفید

کاشی بین کابینتی رنگ سفید

استفاده از کاشی بین­ کابینتی سیاه و رنگ تیره

استفاده از یک رنگ تیره در کنار کابینت سفید اختلاف و کنتراست چشم­ نوازی ایجاد می­ کند. استفاده از این  رنگ کاشی بین ­کابینتی در آشپزخانه­ های مدرن کاربرد دارد.

مدل کاشی بین کابینتی تیره

کاشی بین کابینتی مشکی مدل جدید

استفاده از کاشی بین­ کابینتی مدل سنگی

استفاده از کاشی بین­ کابینتی سنگی که در آن از سنگ طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود نیز برای کابینت ­های سفید مناسب است و فضای زیبایی را در آشپزخانه به­ وجود می­ آورد.

کاشی بین کابینتی مدل سنگی

استفاده از کاشی بین ­کابینتی آجری، آیینه ­ای و چوبی

کاشی­ های آجر­ی فضای نوستالژی، کاشی­ های چوبی فضای آشپزخانه مدرن و کاشی­ های آیینه ­ای برای  بزرگ تر و روشن ­تر نشان­ دادن آشپزخانه مناسب است.

کاشی بین کابینتی مدل آجری جدید

رنگ مناسب کاشی بین ­کابینتی برای کابینت­ های طوسی

رنگ طوسی در گذشته به عنوان یک رنگ غم ­انگیز و بدون هیجان شناخته می‌شد، اما امروزه با استفاده از این رنگ در دکوراسیون مدرن و به کارگیری رنگ‌های روشن، رنگ طوسی به عنوان رنگی سنگین و موقر شناخته می­ شود.

رنگ طوسی تداعی کننده حس آرامش و در عین حال تعقل و منطق است، از رنگ­ های خنثی محسوب می شود و نمی توان با توجه به اصول چگونگی ترکیب رنگ­ ها رنگ مکمل آن را پیدا کرد درنتیجه می ­توان راحت­تر آن را با رنگ مناسب کاشی بین­ کابینتی ست کرد.

——————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله  جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی را مطالعه بفرمایید.

——————————–

مدل های جدید کاشی بین کابینتی خاکستری مناسب کابینت خاکستری

خرید کاشی و سرامیک برند مرجان  از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک کف پذیرایی برند مرجان

استفاده از کاشی بین­ کابینتی سفید

رنگ سفید، رنگ مناسب کاشی بین­ کابینتی برای کابینت­ های طوسی است. این ترکیب زیبایی منحصر به فرد و طرفداران خودش را دارد. این ترکیب باعث بزرگتر  نشان داده ­شدن آشپزخانه و روشن ­تر شدن آن است.

کاشی بین کابینتی مدل جدید مناسب کابینت طوسی و رنگ تیره

استفاده از کاشی بین­ کابینتی طوسی

شاید به نظر برسد که اگر کابینت­ ها و کاشی­ های بین ­کابینتی یکدست و یکرنگ باشد یک ترکیب خنثی را به وجود می­ آورند اما با بکار­بردن رنگ طوسی با تنالیته ­های متفاوت یا حتی تنالیته همسان می ­­توان دکوراسیون زیبایی را خلق کرد.

در نظر­داشته ­باشید استفاده از رنگ طوسی یکدست برای آشپزخانه­ های کوچک توصیه نمی شود زیرا آن ها را کوچک تر از آنچه که هست نشان می­ دهد.

کاشی بین کابینتی خاکستری مدل جدید

خرید اقساطی کاشی بین کابینتی در فروشگاه آنلاین سرام پخش

بهترین مدل کاشی دیوار آشپزخانه

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments