پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین سایز کاشی برای مکان های کوچک

بهترین سایز کاشی برای مکان های کوچک

بهترین سایز کاشی برای مکان های کوچک

در انتخاب کاشی و سرامیک برای بسیاری از کاربران این سوال پیش می آید که بهتر است  برای کف چه کاشی استفاده کنم؟چه کاشی مناسب سرویس بهداشتی است ؟ و کدام نمونه مناسب تر برای حمام است؟از جمله  گزینه های مهم در انتخاب کاشی های منزل تناسب کاربری آن با مورد مصرفی است  که بسیار قابل اهمیت است که  کاربری آن و محیطی که کاشی در آن کار میشود چگونه محیطی است و اینکه کاشی ذکر شده قرار است در بدنه کار شود یا کف؟ و گزینه  های دیگری که در حین انتخاب مورد بررسی قرار میگیرد.

در این متن بر آن شدیم تا بررسی کنیم که برای فضا های کوچک چه نوع کاشی و سرامیکی به نسبت این گونه فضا ها مناسب تراست:

لازم به ذکر است زمانی که ساختمانی در حال ساخت است  بهتر آن است تا برای آنکه محیط زیبایی بیشتری داشته باشد با توجه به مقیاس محیط کاشی برای آن انتخاب شود زیرا محیط های کوچک تر احتیاج به شیب بندی دقیق تری دارند و لازم است با مصرف کاشی کمتری شیب بندی انجام شود در صورتی که کاشی با ابعاد بزرگ برای اینگونه  فضا ها استفاده شود پرتی کار بیشتر میشود و کاشی ها نیاز به برش بیشتری پیدا میکنند  و از این جهت زیبایی فضا کمتر میشود.و شیب سطحی محیط به سمت کف شور بسیار ضعیف انجام میشود .

به طور مثال برای حمامی با ابعاد ۱*۲ بهتر است برای کف از ابعاد ۲۵*۲۵ یا ۳۰*۳۰ استفاده شود که البته کاشی استخری نیز گزینه ی مناسبی برای اینگونه فضاهاست چون هم  به دلیل اینکه جذب آن ها بسیار کم و حتی در حد صفر درصد است باعث میشود در فضا های مرطوب مقاوم باشد و همچنین در هنگام شیب بندی  زیبایی کار را بیشتر میکند و کار را برای معمار ساده تر میکند.


#کاشی #سرامیک #سرام پخش

منبع:کالاساخت

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments