پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تحولی دیگر در سال ۹۹؛کرونا، تهدید یا فرصت؟

تحولی دیگر در سال 99؛کرونا، تهدید یا فرصت؟

تحولی دیگر در سال ۹۹؛کرونا، تهدید یا فرصت؟

این روزها که جامعه جهانی درگیر مبارزه با ویروس کرونا می‌باشد و آن را تهدیدی به شمار می‌آورد، اما شاید بتوان این تهدید را به فرصتی بزرگ تبدیل کرد. البته که شرایط اقتصادی جهانی را تحت تاثیر خود قرار داده است ولی می‌توان در این بحران‌ها رویکردهای متفاوتی برای عملکرد بهتر در آینده را شناخت.
ویروس کرونا کرونا هشداری به جامعه جهانی برای شناخت بزرگ و نحوه عملکرد در برابر آنها بودو اما تاثیر مثبتی که می‌تواند در نوع رفتار و حالات انسانی ایجاد کند، فراتر از همه آنها خواهد بود.

با توجه به اینکه این شرایط آدمی را در فضای محدود و تنها در خانه قرنطینه کرده بود ولی اما با توجه به اینکه انسان نیازمند ارتباط و تعامل می‌باشد، رشد ارتباطات از طریق دنیای اینترنت افزایش یافت. در این روزها که انسان در خانه به سر می‌برد شاید زمین حتی برای فرصتی کوتاه نفس تازه‌ای کشید. زمین دیگر آلودگی گازهای گلخانه‌ای و حتی آلودگی محیط‌زیستی را خیلی کمتر در خود دید و این تغییر در نوع رفتار انسانی فرصتی بزرگ محسوب می‌شود. اما شاید اقتصاد در سراسر گیتی با بحران بزرگی دست و پنجه نرم خواهد کرد و می‌توان آن را فرصتی مناسب برای تغییر رویکرد در اقتصاد دانست. که با توجه به این شرایط بحرانی می‌توان با تامل بیشتر، رویکردهای متفاوتی را همچون بازارآنلاین در دنیای پیشرفته اینترنت را برای کسب و کار خود در نظر گرفت.
پس سعی کنیم هر چه زودتر این تغییر رویکرد را در سال ۹۹ به عرصه عمل نزدیک‌تر کنیم.

 

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments