پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تقویت برندینگ صنعت کاشی سرامیک ایران (بخش۲)

تقویت برندینگ صنعت کاشی سرامیک ایران (بخش2)

تقویت برندینگ صنعت کاشی سرامیک ایران (بخش۲)

تقویت برندینگ در صنعت کاشی و سرامیک کشور ایران (بخش دوم)

برندینگ برای صنعت سرامیک کشور ضروریست

در سال های اخیر در صنعت کاشی و سرامیک شاهد نقش غیر قابل انکار کارکنان در حوزه های تولید و فروش و موفقیت و شکست کسب و کارها بوده ایم که خود نشانی از ،رفتارهای شهروندی برند می باشد زیرا که همه ی کارکنان به نوعی به برند زندگی میبخشند و کسب و کارها می توانند با تمرکز بر مدیریت انگیزه و هدایت بهتر کارکنان در جهت بروز رفتارهای حمایتگرایانه از برند ارزش ویژه برند خود را در بازار افزایش دهند.

محدود به تبلیغات رسانه ای نباشید…

ارزش های نهادینه و ذاتی برندها، از راهی به غیر از تبلیغات رسانه ای، اثرگذاری خود را پیش گرفته اند. تاثیری که رفتارهای حمایتگرانه ی کارکنان از برند که در نحوه ی تعامل انها با ذینفعان سازمانی و مربوط به ان برند بروز می کند بسیار مثمر ثمرتر و پربازده تر از روشهای دیگر است.

کارکنان در این دیدگاه هسته ی فرایند موفقیت و شکست ساخت یک برند شمرده میشوند و رفتار انها اهرمی است برای قدرتمند تر کردن ارزشهای مورد هدف برند، به صورتی که اگر کارکنان با برند سازمانی شان احساس هویتی مشترک و یا ارزشهای یکسان نداشته باشند این تضاد و تناقض هم میتواند اعتبار برند مورد نظر را زیر سوال ببرد.

 

تقویت برندینگ صنعت کاشی سرامیک ایران (بخش2)

 

عملکرد کارکنان بر ارزش ویژه برند تاثیرگذار است

در طول یک دهه ی گذشته، ارزش ویژه برند، به عنوان شاخص اصلی در ارزش گذاری برندها شناخته شده و مبنایی برای ارزیابی علمکرد کسب و کار ها قرار گرفته است. بازاریابی نوین نیز نگرش خود را از سویه ی صرفا مشتریان به سمت کارکنان سازمان در این زمینه تغییر داده به نحوی که ارزش ویژه برند بر مبنای کارکنان معیاری اثر گذار در این حوزه تعیین شده زیرا که کارکنان سازمان هم جزیی از گروه های ذینفع سازمانی هستند که می توانند تاثیرات مهمی بر تصویر برند سازمان در میان مخاطبان ان ایجاد کنند.

امروزه، بیش از هر زمان دیگری کسب و کارها برای معرفی خود نیاز دارند تا تصویری متناسب با ارزشهای درونی سازمان و هویت اصلی خود بسازنند و این کارکنان هر سازمانی هستند که می توانند با نوع رفتار خود در جهت مثبت یا منفی این اتفاق را در کنار سایر عوامل مزیت رقابتی ایجاد کنند.

 

تقویت برندینگ صنعت کاشی سرامیک ایران (بخش2)

 

هر چقدر که رفتار کارکنان همسو با شعارهای برند و همینطور در جهت تحقق وعده های برند در قبال مشتریان باشد، کسب و کارها در این زمینه موفق تر عمل خواهند کرد.

امروزه برخورداری از برندی قوی که از اولویت های بسیاری از سازمان هاست، سرمایه گذاری بر روی وفاداران داخلی برند (کارکنان و مدیران و ذینفعان سازمانی) به عنوان وکلای مدافع برند در رویارویی و رقابت با سایر برندها حیاتی می نماید.

برندسازی داخلی چیست؟ و کارکنان چگونه ارزش ویژه برند را ایجاد می کنند؟ سرام پخش در “ تقویت برندینگ در صنعت کاشی و سرامیک کشور ایران (بخش سوم) ” به این سوالات پاسخ می دهد.

 

 

 

تهیه و تنظیم توسط تیم تولید محتوا سرام پخش


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments