پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تکنولوژی چاپ دیجیتال کارخانجات کاشی

تکنولوژی چاپ دیجیتال کارخانجات کاشی

تکنولوژی چاپ دیجیتال کارخانجات کاشی

کارخانجات کاشی

تکنولوژی چاپ دیجیتال کارخانجات کاشی | امروز روز صنعت چاپ است. تکنولوژی چاپ دیجیتال روی کاشی که به مرور زمان جایگزین روش‌های سنتی شده است مزایایی برای طراحان کاشی ایجاد کرده تا بتوانند طرح‌هایی با کیفیت، تنوع رنگ و دقت بالا تولید کنند و با پیشنهاد طرح‌های متنوع به طراحان داخلی کمک شایانی به آن‌ها در خلق فضاهای دلخواه نموده است.
چاپ دیجیتال بسیاری از مشکلات موجود از تنوع در رنگ گرفته تا محصولات نامنطبق در صنعت چاپ را رفع می‌کند. یکی از مزیت‌‌های چاپ دیجیتال این است که لبه‌های  کاشی و همچنین  نقش های برجسته سطح نیز می‌تواند با استفاده از این روش تولید شود. در حالی‌که در روش‌هایی مانند چاپ روتوکالر که از سیلندرهای حکاکی برای اعمال رنگ استفاده می‌کند، این فرایند ها را با پیچیدگی های بیشتری انجام می‌دهند.
شرکت گلدیس کاشی با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌های چاپ دیجیتال کاشی در تلاش است تا با ارائه طرح‌های جذاب و به‌روز راهکارهای جدیدی برای معماران و طراحان داخلی فراهم آورد.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]تکنولوژی چاپ دیجیتال کارخانجات کاشی


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments