پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

دستور العمل نصب کاشی و سرامیک

دستور العمل نصب کاشی و سرامیک

دستور العمل نصب کاشی و سرامیک

دستور العمل نصب کاشی و سرامیک | اکثر محصولات تولیدی این شرکت با الهام از زیباترین نقوش سنگ‏ها و چوب‏های موجود در طبیعت طراحی و تولید می‏گردد. با تشخیص تفاوت‏ها و رعایت صحیح چیدمان نقوش در کنار یکدیگر و نصب صحیح کاشی‏ها جلوه نهایی طرح خود را آشکار می‏سازد. بنابراین برای دست یافتن به مناسب‏ترین و زیباترین چیدمان رعایت موارد ذیل در هنگام نصب الزامی است:

دستور العمل نصب کاشی و سرامیک

قبل از نصب کاشی‏های چند کارتن را بر روی زمین فرش نموده و به اختلاف نقش ایجاد شده بر روی هر یک از آن‏ها توجه کنید و پس از مشخص شدن نحوه قراردهی نقش‏ها در کنار یکدیگر اقدام به نصب نمائید.
لطفاً کاشی‏ها را با جهت یکسان نصب نمائید و برای رعایت این موضوع از فلش یا آرم پشت کاشی‏ها کمک بگیرید. نصب هم‏جهت کاشی ها سبب می‏گردد تا جلوه بهتری در خصوص چیدمان طرح حاصل و عیوب احتمالی مربوط به تاب جزئی کاشی‏ها به حداقل برسد.
نصب هم‏جهت کاشی‏ها به صورت شماتیک در شکل زیر نشان داده شده است.

دستور العمل نصب کاشی و سرامیک

ایجاد بند بین کاشی‏ها در زمان نصب جهت حفاظت از کاشی در دراز مدت بوده و هنگام انقباض و انبساط در زمان سرما و گرما از آسیب به کاشی‏ها و بخصوص به قسمت لعاب جلوگیری می‏کند.
بنابراین برای کاشی‏های رکتیفای شده نیز استفاده از حداقل بند (حدوداً۱/۵ تا۲میلیمتر) موجب دوام بهتر کاشی‏ها و ظاهری زیباتر بعد از نصب می‏گردد.برای رعایت فواصل بند یکسان می‏توانید از فاصله‏ اندازهای صلیبی استفاده نمائید.
لطفاً کاشی‏های با درجات مختلف را به صورت مخلوط با یکدیگر نصب نکنید، حتی اگر از نظر ظاهر مشابه یکدیگر باشند.
محصولات مستطیل‏ شکل با ابعاد ۶۰*۳۰ , ۹۰*۳۰جهت نصب در دیوار مورد استفاده قرار می‏گیرند.

این محصولات از نظر ابعادی کالیبره و گونیا شده می‏باشند، بنابراین از طریق نصب به صورت آجری استفاده نکنید و بهتر است به طور هم‏بند و هم‏راستا به طور افقی و یا عمودی نصب گردند.

جهت استفاده از کاشی‏های ۹۰*۱۵ و۱۲۰*۲۰در دیوار نیز از همین روش استفاده نمائید. در تصویر زیر نصب هم‏بند محصولات مستطیل‏ شکل به طور شماتیک نشان داده شده است.

دستور العمل نصب کاشی و سرامیک

در محصولات سایز۹۰*۱۵ و ۱۲۰*۲۰ کهبا الهام‏گیری از زیباترین نقوش چوب‏ تهیه شده است، در صورت تمایل به نصب غیرهم‏بند (در کف) بهتر است تا فاصله دو رأس کاشی مجاور در سایز۹۰*۱۵ از طرف ضلع ۹۰حداکثر ۲۲.۵سانتیمتر، و در سایز۱۲۰*۲۰از طرف ضلع۱۲۰حداکثر۳۰سانتیمتر باشد تا تنظیم سطح کاشی‏ها در زمان نصب ساده ‏تر و آسان‏تر انجام گیرد.چنانچه از سایز۹۰*۳۰در کف استفاده می‏کنید ازفاصله دو رأس حداکثر۲۲.۵ سانتیمتر از طرف ضلع ۹۰استفاده نمائید.

شیوه نصب کاشی‏های۹۰*۱۵و۱۲۰*۲۰

دقت فرمائید که محصولات با سایز کوچکتر برای فضاهای کوچتر مناسب‏ترند و محصولات بزرگتر نیز برای فضاهای بزرگتر. بنابراین ترجیحاً از سایز ۶۰*۶۰برای نصب در کف سالن‏های با متراژ کمتر و از سایز۸۰*۸۰برای نصب در کف سالن‏های با متراژ بیشتر استفاده نمائید.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]دستور العمل نصب کاشی و سرامیک


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments