پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

جلوگیری از لیز خوردن روی سرامیک با چند راه حل ساده!

جلوگیری از لیز خوردن روی سرامیک

جلوگیری از لیز خوردن روی سرامیک با چند راه حل ساده!

فهرست مطالب

لیز خوردن روی سرامیک خطرناک‌تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید! این موضوع زمانی برای شما مشخص می‌شود که در خانه کودک، سالمند یا خانمی باردار داشته باشید. این جاست که باید دنبال راهکاری برای برطرف کردن مشکل لیز خوردن سرامیک داشته باشید. در ادامه این مطلب از مجله سرام پخش می‌خواهیم درباره ابعاد مختلف ضرورت خاصیت ضد لغزشی در سرامیک کف با شما صحبت کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

امکان دارد چند ثانیه وقت شما را بگیریم و چکیده‌ای از مطلب را برایتان بخوانیم؟

اهمیت خاصیت ضد لغزشی در کاشی های کف

نکته مهمی که درباره کاشی‌های کف و کاشی دیوار باید دقت کنید این است که آن‌ها باید از ویژگی‌های مکانیکی و پوششی خاصی برخوردار باشند تا بتوانند کارایی موردنظر را از نظر عملکرد و کاربرد تامین کنند و طراحی آن‌ها متناسب با هدف استفاده از آن‌ها باشند.
معیارهای تنظیم شده در تولید محصولات ساختمانی نشان می‌دهد تعیین میزان کمی کاشی ضد لغزش، نقش مهمی در تامین امنیت آن بازی می‌کند. در استانداردهای بین المللی نیز خاصیت ضد لغزش بودن از اصلی‌ترین پارامترهای فروش کاشی‌ و سرامیک است.

اهمیت کاشی های ضد لغزندگی در کف

مشکلات رایج سر خوردن در حمام

یکی از مشکلات رایجی که به‌ویژه برای سالمندان ممکن است در حمام پیش بیاید، سرگیجه گرفتن یا به هم خوردن تعادل است. اقدامات ضروری برای ایمن کردن محیط حمام و پیشگیری از بروز چنین وقایعی نیز در نظر گرفته شده است.
اولین گام در این زمینه ایمن کردن سطح کاشی حمام است. همچین چسبیدن مواد بهداشتی و شوینده به دیوار و کف حمام از‌جمله مشکلاتی است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد.

راهکارهای مهم برای جلوگیری از لیز خوردن روی سرامیک

۱- اولین و مهم‌ترین راهکار مقابله با این مشکلات، استفاده از انواع کاشی ضد لغزشی مانند کاشی های ضد لغزندگی برند مرجان که با استانداردهای بالایی که دارند، احتمال بروز این مشکل را کاهش می‌دهند.

خرید کاشی ضد لغزندگی برند مرجان از بازار آنلاین سرام پخش

جلوگیری از لیز خوردن روی سرامیک

۲- راهکار بعدی پوشاندن کف حمام با کف‌پوش‌های پلاستیکی یا کفپوش های اپوکسی ضد لغزش است.

۳- استفاده از محلول های ضد لغزش سرامیک، این محلول با ایجاد یک لایه بسیار نازک روی سرامیک از لیز بودن سرامیک جلوگیری می کند و مانع از سر خوردن فرد روی سرامیک می شود. ولی این روش دائمی نیست و با مرور زمان و  شستشوی کاشی و سرامیک با مواد شوینده قوی از بین خواهد رفت.

خریدمحلول ضد لغزش سرامیک از بازار آنلاین سرام پخش

محلول ایستا سرامیک

کاشی ضد لغزش مناسب افراد نخاعی و افراد ناتوان

اگر افرادی داخل خانه شما هستند که از ویلچر، واکر یا وسایلی از این دست استفاده می‌کنند، استفاده از کاشی ضد لغزش ضرورت بالایی پیدا می‌کند. کاشی‌ ضد لغزشی که تهیه می‌کنید، همچنین باید استحکام و قدرت لازم را در برابر انواع فشارهای وارده را داشته باشد تا بتوان در بلند مدت از آن‌ استفاده کرد.

جمع بندی
لیز خوردن روی سرامیک حادثه‌ای است که درصورت رخ دادن برای افراد، مخصوصا کودکان، خانم‌های باردار، سالمندان، افراد دارای ضایعه نخاعی و… می‌تواند دردناک باشد. از‌این‌رو انتخاب یک کاشی ضد لغزش خوب می‌تواند همه این نگرانی‌ها را از شما دور کند. برند کاشی مرجان یکی از بهترین‌های ایران در تولید انواع کاشی و سرامیک ضد لغزش است که با مراجعه به سایت سرام پخش، می‌توانید قیمت سرامیک ضدلغزش و سایر محصولات این برند را ببینید و به‌صورت اقساطی و باتخفیف ویژه، خرید خود را انجام دهید.

سوالات متداول…

کودکان، سالمندان، خانم‌های باردار، افراد دارای ضایعه نخاعی و…

معیارهای تنظیم شده در تولید محصولات ساختمانی نشان می‌دهد تعیین میزان کمی کاشی ضد لغزش، نقش مهمی در تامین امنیت آن بازی می‌کند.

الف) استفاده از انواع کاشی ضد لغزشی مانند انواع محصولات برند مرجان که با استانداردهای بالایی که دارند، احتمال بروز این مشکل را کاهش می‌دهند.

ب) پوشاندن کف حمام با کف‌پوش‌های پلاستیکی در کنار کارهایی مثل قرار دادن صندلی و چهارپایه.

پ) استفاده از محلول ضد لغزندگی کاشی و سرامیک

بله؛ کافی است به سایت سرام پخش مراجعه کنید و از شرایط خرید اقساطی کاشی‌های ضد لغزش اطلاع پیدا کنید.

باید استحکام و قدرت لازم را در برابر انواع فشارهای وارد داشته باشد تا بتوان در بلند مدت از آن‌ استفاده کرد.

نظرات ۱۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments