پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی ضد لغزندگی چیست؟ مزایا و معایب کاشی آنتی اسلیپ

کاشی ضد لغزندگی چیست؟

کاشی ضد لغزندگی چیست؟ مزایا و معایب کاشی آنتی اسلیپ

فهرست مطالب

در یک فضای مسکونی، معمولاً سعی می‌شود تا تمامی تجهیزات به نحوی انتخاب شوند که کم‌ترین خطر را برای سلامتی افراد داشته باشند و یا در صورت وجود خطر از المان‌های محافظتی استفاده می‌شود.
به احتمال زیاد تا کنون حداقل یک‌بار سر خوردن روی کاشی و سرامیک برای شما پیش آمده است؛ جدا از اینکه این موضوع بسیار خطرناک است، تجربه‌ای بسیار ناخوشایند بوده که تا مدت‌ها در ذهن می‌ماند.

با توجه به این مشکل جدی کاشی و سرامیک، شرکت‌های تولید‌کننده به فکر ساخت محصولی متفاوت‌تر از کاشی و سرامیک عادی افتاده‌اند که کاشی ضد لغزش نام دارد. در صورتی‌که قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، تا انتهای این نوشته از مجله سرام پخش با ما همراه باشید.

امکان دارد چند ثانیه وقت شما را بگیریم و چکیده‌ای از مطلب را برایتان بخوانیم؟

کاشی ضد لغزندگی(آنتی اسلیپ) چیست؟

کاشی ضد لغزش به صورت کلی کاربرد جداگانه‌ای از انواع کاشی و سرامیک دیگر ندارد اما به دلیل قابلیت اصطکاک بالای خود، مانع از لغزندگی و سرخوردن می‌شود و می‌تواند در بسیاری از مواقع بهتر از کاشی سرامیک عادی عمل کند.

کاربرد کاشی ضد لغزش

برخی از فضاهایی که بهتر است در آن ها از کاشی ضد لغزش استفاده شود به شرح زیر است:

• کف پارکینگ ها

• کف مکان‌های پرتردد

• کف مکان‌های ورزشی

• کف مکان‌های مرطوب

البته از کاشی ضد لغزش در هر مکانی که نیازمند اعمال کفپوش باشد می‌توان استفاده کرد اما در مکان‌های ذکر شده معمولاً استفاده از کاشی‌های ضد لغزش رایج‌تر است.

مزایا و معایب کاشی ضد لغزندگی

کاشی ضد لغزش در سطح خود دارای ترکیبات و فرمی است که بتواند اصطکاک بیشتری ایجاد کرده و از سرخوردگی روی آن جلوگیری بشود. همین موضوع باعث شده تا مزایا و معایبی به صورت جداگانه برای این محصول مطرح شود که این موارد به شرح زیر هستند:

• دارای سطح اتکای خوبی است

• برای قرارگیری زیر فرش مناسب است

• اجسام ثبات بهتری بر روی کاشی‌ها دارند

• برای حرکت اجسام چرخدار مناسب‌تر است

در مقابل تمام این مزایا، تنها یک ایراد بر انواع کاشی ضد لغزش وارد است و آن هم شستشوی سخت‌تر این کاشی‌ها نسبت به کاشی‌های معمولی است.

مزایا و معایب کاشی ضد لغزندگی

برترین برند تولبد کننده کاشی ضد لغزندگی (آنتی اسلیپ)

با توجه به ساختار خاص و متفاوت کاشی ضد لغزش، می‌توان نتیجه گرفته تولید آن نیز دشوارتر از برخی انواع دیگر کاشی سرامیک کف و دیوار است. به همین جهت توجه به برند تولید‌کننده این محصول یکی از مشخصه‌های مهم در هنگام خرید است که باید حتماً به آن توجه شود.

برند مرجان یکی از بهترین تولید‌کنندگان انواع کاشی و سرامیک است که محصولات خود را با استاندارد‌های فنی و کیفی بسیار بالایی به تولید رسانده و پخش می‌کند. یکی از محصولات شاخص برند مرجان، کاشی و سرامیک ضد لغزش است که توانسته در بین سایر محصولات مشابه در کشور جزء بهترین‌ها باشد.

خرید آسان و اقساطی محصولات کاشی ضد لغزندگی برند مرجان از بازار آنلاین سرام پخش

کاشی ضد لغزندگی چیست؟

کیفیت بالا، تنوع طرح و نقش، تنوع ابعاد و استاندارد بودن از مهم‌ترین مزایای کاشی‌های ضد لغزش برند مرجان است. البته لازم به ذکر است که در مقابل تمام مزایای موجود، کاشی‌های ضد لغزش کاشی مرجان با قیمتی مناسب به بازار ارائه می‌شوند و خبر خوش‌تر اینکه شما مشتریان عزیز می‌توانید از طریق فروشگاه سرام پخش به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان لوازم ساختمانی، کاشی‌های ضد لغزش مرجان را با شرایط ویژه فروش و حتی به صورت اقساطی تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزئیات محصولات و همچنین شرایط فروش می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار گیرد

سوالات متداول…

به صورت کلی نوعی از کاشی است که مخصوصاً در مواجه شدن با مایعات لغزندگی بسیاز کمتری دارد

این نوع کاشی از نظر ساختاری تفاوتی با انواع دیگر ندارد اما سطح کاشی ضد لغزش دارای حالت متفاوتی است تا اصطکاک بیشتری ایجاد کند

می‌توانید از تمام فروشگاه‌های کاشی و سرامیک مانند سرام پخش برای خرید اقدام کنید

بله برخی محصولات هستند که می‌توانید برای جلوگیری از لغزندگی کاشی از آن‌ها استفاده کنید اما تأثیر محصولات اینچنینی موقتی است.

نظرات ۳

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments