پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

زیبایی خانه با چیدمان گیاهان

زیبایی خانه با چیدمان گیاهان

زیبایی خانه با چیدمان گیاهان

زیبایی خانه با چیدمان گیاهان در کنار طرح و رنگ کاشی

برای زیباسازی محیط زندگی‌مان، چه داخلی و چه خارجی، انواع گلدان‌ها کمک بسیار بزرگی هستند و جزو لوازم تزیینی محسوب می‌شوند که همیشه جذاب بوده و کاربرد دارند. در استفاده از انواع گیاهان باید کمی احتیاط کنید و به چیدمان و دکوراسیون خود توجه داشته باشید. گلدان‌ها قادرند محیط ما را زیبا و شاد سازند و رنگ و طراوت در خانه ایجاد کنند و به‌طور طبیعی هر فضایی را با رنگ و بافت خود بپوشانند. این عناصر دکوری می‌توانند حس و حال طبیعت را به خانه بازگردانند.
قبل از انتخاب هر گلدانی هدف خود را از انتخاب آن در دکوراسیون خود مشخص کرده و اگر از گلدان‌هایی با گیاهان طبیعی قرار است استفاده کنید، نحوه نگهداری آن‌ها را بیاموزید تا بتوانید به نحو احسنت از آن‌ها نگهداری کرده و زیبایی فضای داخلی خانه را چند برابر کنید.

 

زیبایی خانه با چیدمان گیاهان

 

گل‌ها و گیاهان در دکوراسیون داخلی سبب افزایش زیبایی خانه می‌شوند. چه این گل‌ها مصنوعی باشند و چه طبیعی، اضافه کردن گیاهان به جذابیت خانه اضافه می‌کند. توجه داشته باشید که حتما نباید از گیاهان سبز برای زیبایی استفاده کنید و به کار بردن هر گل با هر رنگی به خانه شما جذابیتی خاص خواهد داد.

گلدان‌ها با طرح یا حتی رنگ‌های متفاوتی تولید شده‌اند که شما می‌توانید با توجه به سبک و رنگ‌بندی دکوراسیون خانه‌تان بهترین مدل و رنگ گلدان را انتخاب کنید و با سلیقه خودتان آن‌ها را در خانه بچینید.
همیشه نباید گلدان را روی زمین قرار دهید و بهتر است بدانید با قرار دادن گلدان‌ها در ارتفاعات نه تنها سبب جلب توجه می‌شوید بلکه گیاهان می‌توانند انرژی مثبت و فضای شادی را برای شما به وجود می‌آورند. گلدان‌ها در ابعاد بلند، متوسط و کوچک، تولید می‌شوند که انتخاب و حتی چیدمان آن‌ها برای شما راحت‌تر خواهد شد و با استفاده از آن‌ها می‌توانید به فضاهای بزرگ‌تر عمق بخشید. گلدان شفاف و شیشه‌ای یا رنگ‌آمیزی شده، اگر ظاهر زیبا و دل‌نشینی داشته باشد، به‌ تنهایی می‌تواند فضای خوبی در خانه به وجود آورد.

 

زیبایی خانه با چیدمان گیاهان

 

امروزه افراد کمی می‌توانند حیاطی پر از گیاهان مختلف داشته باشند و از انرژی آنها بهره‌مند شوند. با وارد کردن انواع گل و گیاه در خانه می‌توانید این روحیه و انرژی را به خانه کوچک خود منتقل کنید. رنگ سبز گیاهان و گلدان‌های شما دکوراسیون آرام‌بخش و شیکی را به شما هدیه خواهد داد.
گلدان‌های بزرگ نیز جذابیت خاص خود را دارند و اگر خانه بزرگی دارید بهتر است از گلدان‌هایی با سایز بزرگ استفاده کنید. زیرا قرار دادن این گونه گلدان‌ها بر روی زمین در حالی که سقف بلندی دارید بسیار چشم‌گیر و زیبا خواهد شد. گلدان‌های بزرگ چه خالی یا پر باشند، می‌توانند در گوشه‌ها یا در مناطقی با سقف بلند در روی میز چشمگیر شوند.

گلدان‌های کوچک نیز این قابلیت را دارند تا بتوانید برای هر مکان یا تزیینی از آن‌ها استفاده کنید و به راحتی با قرار دادن آنها در هر نوع قفسه یا بر روی میز غذاخوری و دکور خانه در کنار مجسمه‌های کوچک و قاب عکس‌ها فضای زیبایی را به وجود آورید. با قرار دادن گل‌های طبیعی یا مصنوعی در گلدان‌ها می‌توانید محیط شادابی را بارنگ و لعابی تازه در خانه خود به وجود آورید. در یک گلدان آویزان استفاده از گل‌هایی مانند کاج در زمستان و گل‌های نیلوفر در بهار و … راه خوبی برای شادابی و به‌روز کردن دکوراسیون گلدان شما در فصل‌های مختلف است.

گلدان‌ها علاوه بر اینکه مکانی برای قرار دادن انواع گل‌ها اعم از طبیعی و غیر طبیعی هستند، صرفاً می‌توانند جهت تزیین نیز استفاده شوند و به دکوراسیون داخلی خانه‌تان جان تازه‌ای دهند. گلدان‌های در اصطلاح دکوراتیو را می‌توانید بر روی شومینه، کنار مبلمان، روی کنسول، روی میز وسط مبل، میز ناهار خوری و … قرار دهید. اگر سعی کنید که رنگ گیاهان با دکوراسیون خود به طور مثال با میز نهارخوری‌تان هماهنگ انتخاب کنید، هماهنگی زیبایی در هارمونی رنگ دکوراسیون‌تان خواهید داشت.

 

زیبایی خانه با چیدمان گیاهان

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments