پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سرامیک فله ارزان قیمت

سرامیک ارزان قیمت

سرامیک فله ارزان قیمت

سرامیک فله ارزان قیمت | آیا سرامیک های فله از کیفیت بالایی برخوردارند ؟

سرامیک فله عموماٌ به دلیل اینکه دارای درجه کیفی پایین ترین نسبت به سایر تولیدات سرامیک می باشد، به این شکل به بازار عرضه می گردد. چرا که تولید کنندگان برای عرضه سرامیک هایی که از درجه کیفیت کافی برخوردار می باشند، آن ها را به صورت متری به بازار ارائه ساخته و برای بسته بندی آن ها از کارتن مدد می گیرند و
از همین موضوعات می توان دریافت که سرامیک فله ارزان قیمت تر از سرامیک های درجه یک و بسته بندی شده می باشد و گاهاٌ به کار ساختمان ساز هایی که از انواع سرامیک بهره می جویند، می آیند.

گفتنی است که در سرامیک های فله عرضه شده به بازار، هم سرامیک های سالم و هم سرامیک هایی که دچار شکستگی های کوچک یا بزرگ هستند یافت می شوند که در هر صورت هر یک از آن ها از کاربرد ویژه خود برخوردار می باشند.

فروش سرامیک فله ارزان قیمت

برخی از تولیدات کارخانجاتی که در حوزه کاشی و سرامیک فعالیت می کنند، ممکن است در حین جریان تولید و یا برش، به هر دلیلی دچار شکستگی یا عیوب ظاهری گردند.
لذا نیاز است تا این تولیدات از تولیدات سالم و در واقع سرامیک هایی که به وسیله کارتن بسته بندی شده و سپس به فروش می رسند، جدا سازی شوند.
به همین منظور تولید کنندگان عملیات جدا سازی این سرامیک ها را انجام داده و آن ها را به صورت فله به بازار عرضه می سازند. خریداران نیز سرامیک های فله ای را جهت یکی از این امور، مورد کاربرد و استفاده قرار می دهند:

*  برخی امور مرتبط با ساختمان سازی

*  ساخت اشیاء و مجسمه های سرامیکی

*  تولید ظروف تزیینی و سرامیکی

*  خرید سرامیک در حراجی ها

برخی از مراکز فروش کاشی و سرامیک، به منظور این که بتوانند شرایط خرید را برای عموم خریداران مهیا سازند، حراج سرامیک ارزان را در راسته فروش خود قرار داده و با این کار، امکان خرید را برای خریدارانی که به دنبال جنس ارزان و مناسب می باشند، فراهم می آورند.
قابل به ذکر است که در این حراجی ها که هم از مراکز فروش حضوری و هم از طریق مراکز فروش غیر حضوری و توسط سایت سرام پخش در اختیار مشتریان قرار می گیرد، می توان این محصولات را خریداری نموده و از آن ها کاربرد های عمده ای را به عمل آورد:

_ کاشی سفید ساده ارزان

_ سرامیک طرح مرمریت

گفتنی است که در مراکز فروش مربوطه، علاوه بر این که فروش با شرایط مناسب و به صورت حراج انجام می گیرد، دسترسی به قیمت انواع سرامیک ها چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ ظاهری مانند این گزینه ها برای مشتریان و متقاضیان امکان پذیر می باشد:

*  قیمت سرامیک درجه یک

*  قیمت سرامیک کالیبره

*  تولید سرامیک در ابعاد مختلف

تولید کنندگانی که در حوزه تولید کاشی و سرامیک به فعالیت می پردازند، انواع این محصولات را در تنوعی از این گزینه ها ساخته و به بازار عرضه می دارند:

طرح ، رنگ ، مدل ، اندازه

گفته می شود که اهمیت هر یک از این موارد در جایگاه خود، برای خریداران بسیار پر رنگ بوده و از معیار های بارزی جهت انتخاب و خرید سرامیک به شمار می روند.
اما اگر بخواهیم سرامیک های تولید شده را از نظر سایز های مختلف کاشی و اندازه و ابعاد مورد بررسی قرار دهیم، می توانیم چند نمونه از ابعادی را که برای  تولید آن ها اعمال می گردند را بیان نماییم. مانند:

*  سرامیک ۶۰*۶۰

*  سرامیک ۸۰*۴۰

*  سرامیک ۱۲۰*۶۰

*  سرامیک ۸۰*۸۰

درجه بندی سرامیک ها چگونه است ؟

سرامیک ها در جریان تولید، بر حسب کیفیت های متفاوتی ساخته و پرداخته می شوند. هر چقدر متریال به کار رفته در تولید این مصالح، از مواد قوی تری تشکیل یافته باشد، در نتیجه موجب بروز سرامیک های با کیفیت تری شده و دوام آن ها در سطح بالا تری قرار خواهد گرفت.

طبیعی است که این محصولات مانند همه تولیدات دیگر، از درجه های متغیری از نظر کیفیت برخوردار می باشند که انتخاب آن ها متناسب با نیاز و خواسته مشتری صورت می پذیرد.
در هر حال اگر بخواهیم سرامیک های تولید شده را از نظر درجه بندی و یا کیفیتی بررسی نماییم، می توان به این نمونه ها پرداخت:

*  سرامیک درجه یک

*  سرامیک درجه دو

*  سرامیک درجه سه

*  سرامیک درجه چهار

در رابطه با گزینه های ذکر شده باید بیان داشت که لیست قیمت سرامیک درجه یک نسبت به انواع دیگر، در سطح بالا تری قرار دارد که این امر برخاسته از کیفیت متمایز این نوع سرامیک ها می باشد.

تولید سرامیک متناسب با سلیقه شما

هر یک از تولید کنندگان فعال در عرصه تولید کاشی و سرامیک در تلاش هستند تا محصولاتی متناسب با سلیقه شما خریداران عزیز را به بازار عرضه داشته و رضایت شما را کسب نمایند.
انصافاٌ که هر یک از تولیدات داخلی صورت گرفته در این حوزه، هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی، در سطح بالایی قرار داشته و لیست قیمت سرامیک برای هر یک از آن ها نیز در سطح متناسبی جهت انتخاب و خرید وجود دارد.

شما میتوانید برای سهولت خرید خود به سایت فروش آنلاین سرام پخش سر بزنید و تمام اطلاعات لازم را کسب و خریدی آسان را تجربه کنید.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments