پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

شروعی برای صادرات کشور آذربایجان توسط سرام پخش

صادرات کاشی به آذربایجان

شروعی برای صادرات کشور آذربایجان توسط سرام پخش

سرام پخش به عنوان اولین شرکت تضمینی صادرات کاشی و سرامیک در ایران، با رعایت کامل استاندارد ملی، بین‌المللی و بانکی در سال ٢٠١٩ بالاترین سهم صادرات رتبه متراژی به کشورهای ارمنستان، گرجستان و قطر را داشته است.
شرکت سرام پخش با توجه به تبادلات و بازاریابی و پیش‌زمینه همکاری در زمینه صادرات کاشی و سرامیک با کشورهای مختلف از قبیل؛ قطر، بحرین، عمان، گرجستان و ارمنستان و نیز همکاری با کارخانجات کاشی و سرامیک بسیاری در استان یزد و یا حتی خارج از استان یزد با ارائه تنوع محصولی در طرح و رنگ و سایزهای متنوع، زمینه صادرات کاشی و سرامیک را فراهم نموده است.


این روزها بازار کاشی و سرامیک ایران در جمهوری آذربایجان بسیار رونق داشته است ، و شرکت سرام پخش به عنوان اولین صادرکننده محصولات کاشی و سرامیک ایران با رعایت کامل استانداردهای بین‌المللی و بانکی در بستری که از قبل فراهم شده است، بارگیری محصولات کاشی و سرامیک استان یزد را برای کشور آذربایجان در دستور کار خود قرار داده است.


برای معرفی محصولات کاشی و سرامیک خود برای صادرات می‌توانید با دفتر مرکزی سرام پخش ۸۲۴۴۷۶۰-۰۳۵ و یا بازار آنلاین سرام پخش www.cerampakhsh.com ارتباط بگیرید.


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments