پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

فناوری ایتالیائی برای نخستین بار در CICEE به نمایش در می‌آید

فناوری ایتالیائی برای نخستین بار در CICEE به نمایش در می‌آید

فناوری ایتالیائی برای نخستین بار در CICEE به نمایش در می‌آید

برتری فناوری ایتالیایی برای نخستین بار در نمایشگاه CICEE در فوشان و در یک سالن ۱۰،۰۰۰ متر مربعی نمایش داده خواهد شد.

فناوری سرامیکی ایتالیا، رهبر جهان از لحاظ نوآوری و خودکار سازی (اتوماسیون)، برای نخستین بار در CICEE – نمایشگاه چینی فناوری‌ها و مواد برای صنعت سرامیک – که از ۳۰ مه تا ۲ ژوئن ۲۰۱۹ برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

این رویداد یک نمایشگاه بزرگ برای بازیگران بین‌المللی است و در فضایی ۵۰،۰۰۰ متر مربعی در مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی تانژو (Tanzhou International Convention and Exhibition Center) در فوشان (گوانگدونگ) واقع در قلب منطقه تولید سرامیک چین گسترش خواهد یافت.

با هماهنگی Acimac، در مجموع ۲۴ شرکت ایتالیایی مشهور در عرصه بین‌المللی کلِ یک سالن ۱۰،۰۰۰ متر مربعی (سالن ۴) را اشغال خواهند کرد و پیشرفته‌ترین فناوری‌های تولید سرامیک خود را به نمایش خواهند گذاشت: Air Power، Appel، BMR، Cami، Certech (Annica)، Ciele، Durst، Esmalglass-Itaca، Hob Certech، ICF Welko، LB، Manfredini e Schianchi، Mectiles، Poppi، Sacmi، SITI B & T، Smac، Stylgraph، System Ceramics، Tecnoferrari، Tecnografica، Tekmak، Torrecid و Zanasi (Annica).

همچنین بازدیدکنندگان از غرفه انجمن قادر خواهند بود تا شماره ویژه چینی زبانِ مجله Ceramic World Review را که شامل موضوعاتی از قبیل راه حل‌های دیجیتال، پایداری و سطوح بزرگ است، بردارند.

رویدادی که اهمیت ویژه دارد، کنفرانسی است که توسط LB و با عنوان طراحی کاشی بدون محدودیت سازماندهی شده است و در ۳۰ ماه مه در ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر در تالار ایتالیایی برگزار خواهد شد. این رویداد به طور خاص بر کاشی پرسلانی تمام بدنه (full-body) متمرکز خواهد بود و جنبه‌های مختلف این ماده بسیار تطبیق پذیر معماری را از فناوری‌های تولید تا ویژگی‌های فنی و زیبایی شناسانه خواهد کاوید. این رویداد، سخنرانی‌های ارائه شده توسط روبرتو سانتینی (Roberto Santini)، مدیر فروش منطقه‌ای LB برای چین، و لوکا فویز (Luca Fois)، طراح و مدرس بین المللی مشهور ایتالیایی در چند دانشگاه چین را شامل خواهد شد.

این رویداد، معماران و طراحان را هدف گرفته است و هدف از آن ارتقاء آگاهی آن‌ها از کاشی‌های پرسلانی تمام بدنه و استفاده‌های بسیار متفاوت از این محصولات در کاربردهای سنتی و جایگزین (اجزای مبلمان، استفاده در فضای باز و غیره) است.


منبع: دنیای سرامیک

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments