پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نحوه سوراخکاری در سرامیک چگونه است؟

نحوه سوراخکاری در سرامیک چگونه است؟

نحوه سوراخکاری در سرامیک چگونه است؟

نحوه سوراخکاری در سرامیک چگونه است؟ | سوراخکاری در سرامیک ها یکی از کارهایی است که نیازمند دقت بسیار زیادی است چرا که در این محصولات به علت وجود لعاب ها و لایه های ترد و شکننده امکان و احتمال شکستی بسیار بالا است اما با رعایت کردن نکات و قواعد لازم می توان این کار را بدون ایجاد خسارت و به بهترین شکل انجام داد.

مرحله اول:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در صنعت سرامیک این محصولات به شدت سفت و سخت هستند؛ بنابراین انتخاب مته مناسب اولین و مهم ترین نکته سوارخکاری در سرامیک است. بهترین مته ای که برای این کار مناسب می باشد مته های الماسه است. به علت لیز بودن سطح سرامیک ها ممکن است سوراخکاری مقداری زمان بر باشد و همچنین نوک مته ها به شدت داغ شود و به مرور از کارایی آنها کاشته شود.

نحوه سوراخکاری در سرامیک چگونه است؟

مرحله دوم:

برای ثابت نگه داشتن نوک مته روی سرامیک می توانید از ترفندهایی مانند استفاده از چسب های کاغذی، درب پلاستیکی بطری نوشابه، چوب و … استفاده کنید و یا سوراخکاری را در محل های اتصال دو سرامیک انجام دهید.

نحوه سوراخکاری در سرامیک چگونه است؟

مرحله سوم:

در این مرحله می توانید سوراخکاری را شروع کنید. این مرحله مهم ترین مرحله است چرا که بهترین ویژگی سرامیک ها که همان مقاوت و استحکام آنها می باشد مانع بزرگی برای کار شما خواهد بود؛ بنابراین باید از دریل هایی با خاصیت کنترل سرعت استفاده کنید تا بتوانید با صبر و آرامش این کار را انجام دهید.

مرحله آخر:

در مرحله آخر مشکل زیادی نخواهید داشت و همین که لایه صاف و صیقلی و البته سخت سرامیک را سوراخ کردید به استخوان بندی سرامیک می رسید که معمولا بسیار نرم تر از لایه اول می باشد و می توانید با سرعت بخشیدن به مته کارتان را تا انتها انجام دهید و هرکاری که قصد انجام آن را دارید انجام دهید. برای سوراخکاری در اندازه های مختلف ابزارهای مفیدی همانند گرد برها ساخته شده اند که کار را برای شما بسیار راحت تر کرده اند.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:ایران سرام
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments