پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نحوه کاشی کاری فضای بین کابینت ها(بخش اول)

نحوه کاشی کاری فضای بین کابینت ها

نحوه کاشی کاری فضای بین کابینت ها(بخش اول)

نحوه کاشی کاری فضای بین کابینت ها | کاشی کاری فضای بین کابینت ها یکی از ساده ترین راه های بازسازی یک آشپزخانه قدیمی با بودجه بسیار محدود است. برای فضای بین کابینت ها، شما طیف گسترده از کاشی های موجود را می توانید انتخاب کنید. در این مطلب نحوه کاشی کاری فضای بین کابینت ها را به شما آموزش می دهیم.

ابزار مورد نیاز

پیچ گوشتی چهارپهلو

سطل

پمپ چسب آکواریم

دریل شارژی کوچک

ماله ساده (مخصوص ملات)

خط کش

فازمتر

ماله دندانه دار (مخصوص چسب کاشی)

چکش های لاستیکی

مته مخصوص

متر

تیزبُر

مواد مورد نیاز

چسب آکواریم

ملات

سیلر ملات

چسب کاشی

پریز

سیلر مخصوص کاشی های سنگ طبیعی

کاشی

اسپیسر

نحوه کاشی کاری فضای بین کابینت ها

نحوه کاشی کاری فضای بین کابینت ها

کاشی های موزاییکی و کاشی های حیاطی (کاشی های مستطیل شکل باریک) از انتخاب های رایج برای فضای بین کابینت ها محسوب می شوند. با این حال به دلیل تنوع در رنگ و جنس و همچنین وجود صفحات مِش بندی، کاشی های موزاییکی نسبت به کاشی های حیاطی گزینه های راحت تری و سریع تری برای نصب خانگی هستند.

هزینه ها

به صورت معمول کاشی کاران حرفه ای برای هر متر نصب کاشی ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان دستمزد می گیرند. اگر شما قصد بازسازی آشپزخانه را داشته باشید و کاشی های فوق العاده زیبا و باکیفیت انتخاب کنید، مبلغی بالغ بر ۷۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع کاشی می بایست هزینه کنید. قیمت مواد، وسایل و سایر لوازم جانبی نیز قیمت های متفاوتی دارند.

توجه داشته باشید که بسته به جنس کاشی ها، تخمین تعداد کاشی ها نیز متفاوت است. به عنوان مثال زمانی که شما کاشی موزاییکی سنگ ریزه را انتخاب می کنید، احتمال خردشدگی در هنگام برش بالا می رود. در مقابل کاشی های سرامیکی برش آسانتری دارند و نسبت به سنگریزه ها کمتر خرد خواهند شد. اما به صورت میانگین می توانید حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاشی های محاسبه شده، را به کل کاشی ها اضافه نمایید.

در این مقاله نحوه کاشی کاری فضای بین کابینت ها را به شما نشان خواهیم داد. ابزارهای اصلی کاشی در ابزارآلات و کاشی فروشی ها موجود هستند. همینطور می توانید ابزار برقی نظیر دریل را اجاره نمایید.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] نحوه کاشی کاری فضای بین کابینت ها

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:familyhandyman

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments