پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

پاکسازی کاشی ها در مکان های مختلف خانه

پاکسازی کاشی ها در مکان های مختلف خانه

پاکسازی کاشی ها در مکان های مختلف خانه

پاک کردن کاشی های پشت گاز و یا پشت شیر روشویی

  پاکسازی کاشی ها در مکان های مختلف خانه | کاشی هایی که پشت فرگاز و یا پشت روشویی در حمام یا توالت شما نصب شده اند محور تمیزی آشپزخانه شما محسوب میشوند. چون این مناطق تحت تاثیر پاشش روغن در هنگام پخت و پز و یا آلودگی های احتمالی در هنگام شستن دست هستند به تمیزکاری مداوم نیاز دارند تا زیبایی را در محیط آشپزخانه و محیط حمام حفظ کنند. آلودگی این بخش ها باعث می¬شود تا محیط آلوده به نظر برسد
بنابراین باید از ترکیب آب و صابون به عنوان تمیزکننده ودرخشان کننده استفاده کنید. میتوانید این ترکیب ار روی کاشی ها اسپری کنید و سپس آنها را خشک نمایید.همچنین میتوانید از مخلوط آب و جوش شیرین برای پاک کردن لکه ها استفاده کنید و با حرکت دایره ای پارچه آن را خشک کنید.

پاکسازی کاشی ها در مکان های مختلف خانه

تمیزکردن کاشی های پشت دوش حمام

داشتن یک دوش تمیز در حمام، نه تنها باعث زیبایی حمام می¬شود بلکه محیطی بهداشتی را نیز برای شما فراهم می¬کند. بنابراین باید به صورت روزانه تمیز شوند. ترکیب آب و سرکه را اسپری کنید و آن را با اسفنج پاک کنید تا زیبا و درخشان به نظر برسد.
محصولات تمیز کردن کاشی
 محلول های اسیدی: یکی از رایج ترین تمیزکننده ها، محلول های اسیدی هستند. از این پاک کننده ها برای کاشی های چینی استفاده کنید و هرگز روی سنگ های طبیعی از این محلول ها بهره نگیرید. این محلول ها خصوصا برای کاشی هایی با رنگ سفید بسیار موثر تر عمل می¬کنند.
 محلول های قلیایی: این محلولها معمولا PH بالای ۱۲ دارند. با خاک واکنش نشان می¬دهند و چربی ها را پاک می کنند.
دقت داشته باشید تا هنگام تمیز کردن و استفاده از مواد شوینده چه اسیدی و چه قلیایی باید از دستکش و عینک مخصوص استفاده کنید. و اگر چشم یا دستان شما با این مواد در تماس بود می بایست به سرعت آنها را بشویید.
 محلول های خنثی: یکی از گزینه های عالی برای پاکسازی سطوح استفاده از محلول هایی با PHخنثی است. این محلول ها به بهترین شکل ممکن با آب ترکیب می¬شوند و به زیباسازی محیط کمک شایانی می¬کنند. علاوه بر این مزیت این گونه محلول ها آن است که دوغاب بین کاشی ها و درزگیرها را دچار خوردگی نمیکند.

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments