پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

پودر بندکشی- قسمت دوم

پودر بندکشی- قسمت دوم

پودر بندکشی- قسمت دوم

پودر بندکشی

پودر بندکشی | معمولا جهت بندکشی کاشی و سرامیک به طور سنتی از سیمان سفید مخلوط با رنگهای پودری استفاده می شود که به هیچ وجه از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و پس از مدتی ترک خورده و کثیف می شود و شکل و ظاهر نازیبایی به خود می گیرد در حالیکه عمده زیبایی کاشی کاری به بندکشی آن است.

ماده بندکشی ژیکاپوند با استفاده از رنگدانه های Bayferrox و رزینهای شرکت WACKER POLYMERS آلمان تولید می شود. این محصول یک جزئی و پایه سیمانی بوده و برای مصرف فقط آب به آن اضافه می شود. به دلیل استفاده از افزودنیهای شیمیایی و رنگدانه های معدنی این ماده در مقابل رنگ پریدگی، ترک خوردگی و نفوذ آب بسیار مقاوم است.

موارد مصرف

بندکشی دور وان و دستشویی
بندکشی کاشی، سرامیک، سنگ و آجرهای نما
مناسب مصرف در مکانهای دائما مرطوب مانند
استخر، حمام و سونا

 

روش و میزان مصرف

لای درزها می بایست کاملا تمیز و عاری از قطعات سست، گردوغبار و چربی باشد. پودر بندکشی را با آب به خوبی مخلوط کرده و به وسیله ماله مخصوص بندکشی به لای بندها هدایت نمایید. مواد چسبیده شده بر روی کاشی ها را قبل از خشک شدن پاک نمایید. روی بندها را پس از گیرش اولیه به وسیله مناسب پرداخت و صیقلی نمائید و حتی المقدور تا چند روز مرطوب نگه دارید.

دمای مناسب برای کار ۵-۳۵ درجه سانتی گراد می باشد.

نحوه محاسبه مقدار ماده بندکشی مورد نیاز
(تمام ابعاد به میلیمتر) کیلوگرم/ مترمربع = عرض کاشی × طول کاشی / ۸/۱ × عمق بند × عرض بند × (عرض کاشی + طول کاشی)

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]پودر بندکشی


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments