پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی‌های سایز بزرگ

کاشی‌های سایز بزرگ

کاشی‌های سایز بزرگ

کاشی‌های سایز بزرگ | کاشی‌ های سایز بزرگ، دارای ظاهری زیبا و دلفریب هستند، زیرا هرچه خطوط ملات کمتر باشد ظاهری با کمترین درز را برای دیوارها و کف به ارمغان می‌آورد. در گذشته استفاده از کاشی‌های سایز بزرگ به سالن‌های تجاری مانند هتل‌ها و رستوران‌ها محدود بود اما در حال حاضر در فضاهای مسکونی نیز کاربرد گسترده‌ای پیدا کرده است. با توجه به ابعاد بزرگ و خطوط ملات حداقل، این کاشی‌ها ظاهری بدون درز ایجاد می‌نمایند و احساس وسعت مکان را به وجود می‌آورند. به علاوه اینکه درز ملات کمتری برای تمیز کردن وجود دارد. اگرچه کاشی‌های سایز بزرگ زیبایی مدرن، تمیز و درخشنده را به محیط زندگی ما می‌بخشند، اما با دکور به سبک سنتی نیز به خوبی کار می‌کنند. کاشی‌های سایز بزرگ در انواع مختلف از جمله سنگ، شیشه و پرسلان موجود هستند. کاشی‌های بزرگ می‌تواند هم روی دیوار و هم روی کف استفاده شود. وقتی که روی دیوار به کار رود یک جایگزین بادوام برای رنگ نقاشی یا کاغذ دیواری به حساب می‌آید. خبری از رنگ‌آمیزی مجدد و نگرانی از کثیف شدن کاغذ دیواری در آینده نیست. از آنجا که کاشی است، می‌توان آن را فقط با یک دستمال تمیز کرد.
کاشی سایز بزرگ زمانی انتخاب می‌شود که یک لبه از ۱۵ اینچ بیشتر باشد. در گذشته کاشی مستطیلی ۱۲ در ۲۴ اینچ محبوب‌ترین اندازه برای کاشی‌های سایز بزرگ بود. اما امروزه ۱۸ در ۳۶ اینچ رایج است. با تکنولوژی جدید، کاشی به بزرگی ۵ تا ۱۰ پا نیز ساخته شده است.

مزایای استفاده از کاشی‌های سایز بزرگ

از مزیت‌های مهم کاشی‌های سایز بزرگ این است که می‌توانند به بسیاری از شکل‌های نهایی دربیایند.مزیت دیگر استفاده از کاشی‌های سایز بزرگ این است که وقفه بصری ایجاد نمی‌کنند که این یک ویژگی بسیار مهم برای کسانی است که کاشی‌های طرح‌دار انتخاب می‌کنند. برای حمل و نقل آن‌ها به مراقبت بیشتری نیاز است و هزینه‌های نصب آن بیشتر است و شاید نه تنها برای بلند کردن بلکه برای نصب نیز به دو نفر نیاز باشد.
از طرفی برای نصب کاشی‌های سایز بزرگ، دیوارها و کف باید کاملاً تخت و صاف باشند. حداکثر اختلاف یک هشتم اینچ در ۱۰ پا قابل قبول است. اختلاف بیشتر به این معنی است که لبه یک کاشی، از کاشی مجاور بالاتر است و سطح ناهمواری را ایجاد خواهد کرد.
کاشی‌های سایز بزرگ برای کاربرد در فضاهای باز عالی به نظر می‌رسند. کاشی بزرگ چشم را از منحرف شدن به سمت درزهای ملات بازمی‌دارد. اگر اتاقی با کاشی‌های ۱۲ در ۱۲ اینچ تصور شود، درزهای ملات چهار برابر خواهند شد و چشم را به خود مشغول خواهند کرد. البته که کاشی‌های سایز بزرگ در فضای کوچک نیز استفاده می‌شوند. استفاده از یک کاشی روی دیوار و کف ظاهری بدون درز را ایجاد می‌نماید و به طور بصری آن را کشیده‌تر می‌کند. یکی دیگر از ترفندهای بزرگ کردن فضای کوچک این است که دیوارها به رنگ کاشی درآید. این باعث ایجاد حس یک فضای پیوسته می‌شود. طرح‌های شلوغ باعث می‌شود اتاق کوچک، کوچکتر به نظر بیاید در حالی که کاشی‌های با رنگ روشن نور بیشتری را بازتاب می‌دهند و فضا را بزرگتر می‌کنند.
کاشی‌های سایز بزرگ می‌توانند به هر شکل و اندازه‌ای برش خورده و در فضاهایی که مربع و مستطیل به کار نمی‌آید، استفاده شوند.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]کاشی‌های سایز بزرگ


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments