پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی سفید در دکوراسیون داخلی

کاشی سفید در دکوراسیون داخلی

کاشی سفید در دکوراسیون داخلی

کاشی سفید در دکوراسیون داخلی استفاده از کاشی های سفید رنگ همیشه انتخاب خوبی بوده است. استفاده از این کاشی ها در مکان های مختلف از جمله مکان های عمومی کاربرد دارد . پس به طور کلی می توان گفت استفاده از این رنگ کاشی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و به طور گسترده ای از آن ها در طراحی آشپزخانه‌ها استفاده می شود. شاید بتوان گفت دلیل محبوبیت کاشی های سفید رنگ به این خاطر است که این کاشی ها هیچ گاه قدیمی نمی شوند . به همین خاطر استفاده از آن ها برای دیوار بین کابینتی نیز می تواند انتخاب خوبی باشد. رنگ سفید یکی از تطبیق پذیرترین انواع رنگ ها شناخته می شود و به همین خاطر این امکان برای شما وجود دارد که در کنار سایر رنگ ها از این رنگ استفاده نمایید.

نوع متریال بکار رفته در ساخت کاشی

استفاده از کاشی در طراحی آشپزخانه ها کاربرد فراوانی داشته و انتخاب انواع سفید رنگ آن نیز می تواند فضای زیبایی ایجاد کند. اما توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب کاشی ها به متریال به کار رفته در ساخت آن ها نیز توجه داشته باشید. اگر می خواهید به انتخاب درستی دست یابید در ابتدا باید با انواع این کاشی ها آشنا شوید. برای  مثال اگر تمایل به اجرای سبک روستیک در آشپزخانه دارید، بهتر است از متریالی مانند سنگ مرمر، سنگ طبیعی و یا تراورتن استفاده نمایید. از آن جایی که این گونه سنگ ها بافت طبیعی دارند باعث القای گرما به فضای آشپزخانه می شوند .

استفاده از کاشی سفید

قدمت استفاده از این کاشی ها به زمان های قدیم بر می گردد. این گونه کاشی ها ابتدا در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت و سپس به سرتاسر جهان معرفی شد. استفاده از این کاشی ها باعث ایجاد فضای شیک در آشپزخانه می شود و با وجود سادگی تغییر آشکاری در آشپزخانه ایجاد می کند. شما می توانید از کاشی های سفید رنگ برای تمامی دیوارها نیز استفاده نمایید.

در کنار استفاده از این کاشی ها به دنبال اجرای یک روش نورپردازی مناسب نیز باشید. اگر فضای آشپزخانه به گونه ای است که نور طبیعی به داخل آشپزخانه می تابد، استفاده از کاشی های سفید رنگ نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند. استفاده از این کاشی ها برای طراحی آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب می باشد. چرا که باعث بزرگ تر نشان دادن فضای آشپزخانه می شود .

کاشی سفید برای دیوار بین کابینتی

رایج ترین مکانی که می توان از کاشی سفید رنگ برای آن استفاده کرد ، دیوار بین کابینتی می باشد. استفاده از این کاشی ها برای دیوار بین کابینتی باعث ایجاد نمای بسیار مناسبی در آشپزخانه می شود.

کاشی ها در انواع شکل و اندازه وجود دارند و می توان از آن ها به طرق مختلف استفاده کرد. به طور کلی می توان گفت، امکان تغییر مدل کاشی های سفید رنگ وجود داشته و استفاده از آن ها نمای زیبایی ایجاد می کند. کاشی های سفید رنگ براق یکی از بهترین انواع کاشی هایی است که می توانید از آن ها استفاده نمایید . تمیز کردن این کاشی ها نیز بسیار آسان می باشد.

رنگ سفید رنگی شاد و روشن است و از آن جایی که استفاده از آن باعث ایجاد یکنواختی می شود، بهتر است در کنار آن از رنگ های دیگری استفاده نمایید. همان طور که می دانید رنگ سفید نیز طیف های مختلفی دارد و شما می توانید از طیف گرم تر آن مانند رنگ کرمی استفاده نمایید. خوشبختانه رنگ سفید بسیار تطبیق پذیر بوده و می توان از رنگ های مختلف در کنار آن استفاده کرد .

استفاده از کاشی های سفید رنگ در انواع سبک های طراحی قابل استفاده بوده و می توان به روش های مختلف در انواع طراحی ها از آن ها استفاده کرد. شما می توانید از انواع رنگ های گرم و سرد در کنار رنگ سفید استفاده نمایید. برای مثال این امکان برای شما وجود دارد که از کابینت هایی در انواع رنگ ها استفاده کنید .

مزایای استفاده از کاشی سفید رنگ

استفاده از کاشی های سفید رنگ برای دیوار بین کابینتی و حتی سایر دیوارها انتخاب مناسبی بوده و در طراحی مدرن نیز کاربرد دارد. استفاده از این کاشی ها باعث ایجاد فضایی سرزنده در آشپزخانه می شود. هم چنین استفاده از آن ها امکان استفاده از انواع رنگ ها در آشپزخانه را برای شما فراهم می کند.

همان طور که گفته شد، کاشی های سفید رنگ هیچ گاه قدیمی نشده و از آن جایی که در شکل های مختلف وجود دارند و می توان با استفاده از آن ها به الگوهای مختلف دست یافت، ظاهر یکنواختی نیز ندارند. برای مثال شما می توانید از کاشی های سفید و سیاه رنگ در کنار یکدیگر استفاده نمایید و حتی از انواع شلف ها نیز بر روی آن ها استفاده کنید .


#کاشی #سرامیک #سرام پخش

منبع:کالاساخت

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments