پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی های سنگریزه

کاشی های سنگریزه

کاشی های سنگریزه

خاطرات شیرین کودکی از رودخانه ها و چشمه های سحرانگیز و احساس سنگریزه های کوچک زیر پای خود، دوباره باز خواهند گشت.

حالا می توانید این خاطرات را به فضای زندگی خود بیاورید. این کاشی های موزاییکی فوق العاده یکی از دیگر محصولات در مجموعه بزرگ و متنوع کاشی هاست.

کاشی های سنگریزه

این مجموعه از کاشی های سنگریزه یک محصول واقعا منحصر به فردست، که حتی می توان از آن ها در بسیاری از صنایع دستی مرتبط با کاشی استفاده نمود.

کاشی های سنگریزه

این کاشی های سنگریزه از سنگ های صاف طبیعی تهیه شده و در هر دو سطح برآمده و تخت موجود هستند.

کاشی های سنگریزه به صورت معمول در ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتی متر تولید می شوند. این کاشی ها همچنین برای نصب و استفاده به عنوان کفپوش و کاشی های دیواری کاملا مناسب هستند.

کاشی های سنگریزه


#کاشی #سرامیک #سرام_پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments