پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نصب و مراقبت از کاشی

نصب و مراقبت از کاشی

نصب و مراقبت از کاشی

بخش اول: آماده سازی

نصب و مراقبت از کاشی  | یک پایه قوی و مستحکم و البته توپر می¬تواند یکی از نکات حائز اهمیت در نصب کاشی باشد. برای مهیا کردن فضای مناسب برای کاشی کاری ابتدا همه لوازم مورد نیاز را تهیه کنید.

• بی احتیاطی

آماده سازی بسیار مهم است. پروژه خود را با پایه بستر محکم شروع کنید.

برای اینکه یک پروژه نصب کاشی موفق داشته باشید، با یک بستر جامد و صاف به عنوان زیرلایه را انتخاب کنید. این زیرلایه سطح مواد با چسب کاشی مناسب را انتخاب کنید.

• کاشی با گرمایش از کف

در هر فصلی خصوصا فصول سر سال میتوانید از کاشی با سیستم گرمایش از کف لذت ببرید. با استفاده از کفپوش های گرم می¬توانید محیطی دنج را در مناطق مختلف خانه خود از جمله حمام و آشپرخانه فراهم کنید.

• WEDI

سیستم های دوش WEDI برای کاشی کاری در حمام ضروری است به خصوص زمانی که قصد دارید تنظیمات خود را روی کاشی ها اعمال کنید. WEDI تمام قطعات لازم برای یک حمام را دارد. نوار آب بندی و درزگیر مشترک بین کاشی و WEDI را می¬پوشاند تا دوش جدید انعطاف پذیر و همچنین بادوام و مقاوم در برابر مواد شیمیایی باشد.

نصب و مراقبت از کاشی

کف حمام (سطح زیرین دوش)

پروژه نصب کاشی در این موارد قطعا با یک پایه محکم آغاز می¬شود. TILE SHOP تمام لوازمی که برای به روز رسانی یک حمام و دوش آن به محیطی مدرن و آرامش بخش مانند اسپا نیاز دارد را تامین می¬کند. این سایت فروشگاهی از برنامه ریزی اولیه تا نصب کاشی ابزار لازم و همچنین مراحل کار را در اختیار مشتری قرار می¬دهد.فیلم ها و راهنماهای نصب نیز مرحله به مرحله در آن موجود است.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]نصب و مراقبت از کاشی


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments