پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی ضد اسید صنعتی چیست + مزایا و کاربرد سرامیک ضد اسید

کاشی ضد اسید چیست؟

کاشی ضد اسید صنعتی چیست + مزایا و کاربرد سرامیک ضد اسید

فهرست مطالب

کاشی و سرامیک‌های مورد استفاده در هر ساختمانی بهتر است براساس شرایط محیطی، ویژگی‌های خاصی را داشته باشند تا بتوانند کارایی و طول عمر لازم را از خود نشان دهند. کاشی ضد اسید صنعتی نیز یکی از محصولاتی است که کاربرد و استفاده خاص خود را می‌طلبد که در ادامه مطلب توضیح بیشتری درباره این کاشی خواهیم داد.

امکان دارد چند ثانیه وقت شما را بگیریم و چکیده‌ای از مطلب را برایتان بخوانیم؟

کاشی ضد اسید چیست؟

کاشی صنعتی ضد اسید که با نام کاشی صنعتی آنتی اسید نیز شناخته می‌شود، همان‌گونه که از اسم آن هم مشخص است، در برابر مواد اسیدی و شیمیایی مقاوم است و بیشتر در محیط‌های صنعتی که با انواع مواد اسیدی و شیمیایی قوی سر‌ و کار دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید سرامیک ضد اسید صنعتی برند مرجان 

از بازار آنلاین سرام پخش

مزایای کاشی ضد اسید صنعتی

از جمله مهم‌ترین مزایای کاربردی کاشی‌های صنعتی ضد اسید می‎توان به مواردی همچون:

• داشتن مقاومت مکانیکی قابل توجه

• مقاوم بودن در برابر انواع سایش

• جذب آب بسیار کم

• داشتن مقاومت قابل قبول دربرابر یخ زدن

کاربرد کاشی‌های ضد اسید

کاشی های ضد اسید به‌دلیل استحکام قابل توجهی که دارند، امروزه در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع کاشی‌ها همچنین قابلیت شستشوی بسیار آسانی دارند و به خاطر همین ویژگی های مهم از کاشی ضد اسید به‌عنوان سرامیک آشپزخانه های صنعتی و رستوران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. مراکز درمانی شامل بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و درمانگاه‌ها و کارگاه‌های صنعتی ازجمله محل‌هایی هستند که کاشی‌های صنعتی در آن جا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربرد کاشی های ضد اسید

معرفی بهترین کاشی‌ و سرامیک‌های ضد اسید

قبل از معرفی بهترین کاشی و سرامیک‌های ضد اسید بازار، بهتر است به این نکته اشاره کنیم که آن‌ها تنوع رنگی چندان بالایی ندارند و اکثرا در رنگ‌هایی مثل طوسی، کرم و شیری تولید و روانه بازار مصرف می‌شوند. محصولات کاشی مرجان در مقایسه با کاشی‌های ضد اسید موجود در بازار علاوه‌بر داشتن تنوع رنگی بالاتر نسبت به آن‌ها، کیفیت بسیار بالاتری نیز دارند.

تولید کننده‌های کاشی ضد اسید

برند کاشی مرجان بیش از ۳ دهه است که در بازار کاشی و سرامیک فعالیت می‌کند و انواع کاشی‌های صنعتی آن مانند کاشی‌های ضد اسید، ازجمله مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات آن هستند. برای تهیه انواع کاشی ضد اسید مرجان کافی است به بازار آنلاین سرام پخش مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان فروش سرام پخش برای ارائه هر چه بهتر خدمات مشاوره فروش با شما در ارتباط باشند. همچنین امکان خرید اقساطی و باتخفیف ویژه انواع محصولات مرجان تنها در سایت سرام پخش امکان پذیر است.

سوالات متداول…

کاشی صنعتی ضد اسید که با نام کاشی صنعتی آنتی اسید نیز شناخته می‌شود، همان‌گونه که از اسم آن هم مشخص است، بیشتر در محیط‌های صنعتی که با انواع مواد اسیدی و شیمیایی قوی سر‌ و کار دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مراکز درمانی شامل بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و درمانگاه‌ها و کارگاه‌های صنعتی، آشپزخانه رستوران‌ها

داشتن مقاومت مکانیکی قابل توجه، مقاوم بودن در برابر انواع سایش، جذب آب بسیار کم و داشتن مقاومت قابل قبول دربرابر یخ زدن

بله؛ شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید اقساطی سایت سرام پخش، از شرایط خرید اقساطی محصولات اطلاع پیدا کنید.

برای تهیه انواع کاشی ضد اسید مرجان کافی است به بازار آنلاین مصالح دکوراتیو سرام پخش مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان فروش سرام پخش برای ارائه هر چه بهتر خدمات مشاوره فروش با شما در ارتباط باشند.

نظرات ۶

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments