پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کدام رنگ شیرآلات بهتر است؟ انواع رنگ شیرآلات و ویژگی آن ها

بهترین رنگ شیرآلات

کدام رنگ شیرآلات بهتر است؟ انواع رنگ شیرآلات و ویژگی آن ها

فهرست مطالب

انتخاب شیرآلات با رنگ مناسب، از موارد مهمی است که در هنگام تعویض یا خرید شیرآلات جدید، باید به آن توجه شود. رنگی که شما برای شیرآلات منزلتان انتخاب می‌کنید، تاثیر زیادی بر دکوراسیون و زیبایی فضای منزل شما خواهد داشت.

البته انتخاب رنگ این محصولات، در گذشته آسان‌تر بود زیرا رنگ‌های محدودی از هر محصول در بازار وجود داشت و در دسترس مشتریان بود. این درحالی است که امروزه تنوع در طرح و رنگ محصولات ممکن است شما را گیج و سر درگم کند.

اگر قصد خرید شیرآلات را دارید، اما هنوز نتوانسته‌‌اید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید، با ما همراه باشید. ما در ادامه به بررسی رنگ‌های شیرآلات موجود در بازار و مزایا و معایب هرکدام می‌پردازیم.

شیرآلات منزل چه رنگی خوبه؟

انواع رنگ شیرآلات

اگر می‌خواهید شیرآلاتی متناسب با نیازتان انتخاب و خریداری نمایید؛ بهتر است شیرآلات در رنگ‌های مختلف را بشناسید و با ویژگی‌های هریک آشنا شوید. انواع رنگ‌های مورد استفاده برای شیرآلات شامل موارد زیر می‌شود.

شیرآلات به رنگ سفید

رنگ سفید خنثی است و به‌راحتی می‌توان آن را با رنگ‌های دیگر تلفیق کرد یا درکنار رنگ‌های متضاد در طراحی دکوراسیون از آن‌ها بهره برد. شیرآلاتی که به‌رنگ سفید هستند با اینکه از آن در همه سبک‌ها و دکوراسیون می‌توان استفاده کرد اما به‌کار بردن آن‌ها، در دکوراسیون‌هایی با سبک‌های مدرن و مینیمال، جلوه‌ی چشم نوازی ایجاد می‌کند.

در خرید محصولات به رنگ سفید باید به چند نکته توجه داشته باشید، اول اینکه شیرآلاتی که به رنگ سفید انتخاب می‌شوند، لک‌پذیری کم‌تری دارند و تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر است. از طرفی شست‌وشوی آن‌ها باید با دقت بیش‌تری انجام شود تا به رنگ‌شان آسیب نرسد. توجه داشته باشید که اگر شیر‌های سفید رنگ خریداری شده، چینی باشد، امکان شکستگی در آن‌‌ها بیش‌تر است.

————————————-

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله مزایا و معایب شیرآلات سفید را مطالعه بفرمایید.

————————————-

معرفی شیرآلات سفید

شیرآلات طلایی

اگر قصد ایجاد دکوراسیونی لوکس و لاکچری را دارید، شیرآلات طلایی انتخابی مناسب برای شما است. معمولا این شیرآلات به ‌دو صورت مات و براق عرضه شده وباعث زیبایی چشمگیر منزل شما می‌شوند. باید توجه داشته باشید که ست کردن شیر‌های طلایی رنگ با بعضی از رنگ‌ها کار دشواری است. همچنین در استفاده از آن‌ها باید مراقب باشید تا خط و خراشی رو آن‌ها نیفتد.

———————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله مزایا و معایب شیرآلات طلایی را مطالعه بفرمایید.

———————————————

معرفی شیرآلات طلایی

شیرآلات رزگلد

در انتخاب شیر‌های رزگلد باید به تمام مواردی که در خرید شیر‌آلات طلایی در نظر می‌گیرید، توجه داشته باشید. معمولا این رنگ نیز با هر رنگی ست نمی‌شود، پس برای خرید شیر‌های سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و… به رنگ‌کاشی‌ها و سایر رنگ‌های استفاده شده توجه کنید. شیر‌های رزگلد همانند شیر‌های طلایی نیاز به نظافت مداوم دارند زیرا لک‌پذیر هستند و آلودگی را به سرعت نمایان می‌کنند.

معرفی شیرآلات رزگلد

شیرآلات به رنگ کروم

یکی از رایج‌ترین شیر‌های موجود در بازار، شیر‌آلات به رنگ کروم است. این محصولات قیمت مناسبی داشته و با هر دکوراسیونی از جمله دکوراسیون ‌های مدرن و کلاسیک ست می‌شود. آبکاری این شیر‌ها دوام بالایی دارد و برای مکان‌های عمومی و پر رفت و آمد بسیار مناسب است. شیرآلات با رنگ کروم، به دو صورت براق و مات به بازار ارائه می‌شود، اگر می‌خواهید محصول خریداری شده، لک کم‌تری به‌خود بگیرد، خرید شیرآلات کروم مات انتخاب مناسبی برای شما است.

معرفی شیرآلات کروم

شیرآلات مشکی

اگر فضای خانه شما به سبک مدرن است، انتخاب شیر‌هایی به رنگ مشکی به‌عنوان شیر ظرفشویی، سرویس بهداشتی، روگازی، حمام و … برایتان مناسب خواهد بود. همچنین اگر دکوراسیون منزل شما تم مشکی و تیره دارد، به راحتی می‌توانید شیرآلات مشکی را با آن ست کرده و فضایی لوکس و خاص ایجاد کنید. دوام بالای آبکاری و تمیز شدن آسان از مزایای این محصولات و قیمت بالا از معایب آن به شمار می‌رود.

معرفی شیرآلات مشکی

شیرآلات به رنگ فانتزی

شاید از شیرآلات به رنگ‌های فانتزی کم‌تر استفاده شود؛ اما امروزه آن‌ها به‌طور متنوع و انبوه تولید می‌شوند. استفاده از آن‌ها باعث به‌وجود آمدن فضایی شاد و جذاب می‌شود. پس اگر قصد خرید شیرآلات حمام، سرویس بهداشتی، روگازی و… را دارید، از شیرآلات با رنگ‌های فانتزی غافل نشوید. البته توجه داشته باشید که رنگ محصول انتخاب شده با رنگ دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

معرفی شیرآلات با رنگ فانتزی

شیرآلات برنزی

فرقی نمی‌کند که سبک منزل شما مدرن است یا کلاسیک، در هر صورت می‌توانید از شیرآلات با رنگ برنزی استفاده کنید. از مزایای استفاده از این محصولات، می‌توان به آبکاری با دوام بالا و مقاومت در برابر آسیب‌دیدگی اشاره کرد.‌

————————————-

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای خرید شیر ظرفشویی را مطالعه بفرمایید.

————————————-

معرفی شیرآلات برنزی

عوامل موثر در دوام رنگ شیرآلات

اکنون که با رنگ‌های متفاوت شیرآلات آشنا شدید، بد نیست درباره عوامل موثر در دوام آن‌ها نیز بدانید. آگاهی درباره عوامل موثر در دوام رنگ شیرآلات ، باعث می‌شود در خرید شیرالات، انتخاب بهتری داشته باشید.

آبکاری

اولین عامل موثر در ماندگاری رنگ شیرآلات، شیوه آبکاری آن‌ها است. آبکاری شیرآلات به‌چهار روش کروم، الکترواستاتیک، pvd ، فورتیک انجام می‌شود. معمولا برای شیرآلات کروم از آبکاری کروم و برای شیرآلات رنگی از شیوه آبکاری الکترواستاتیک استفاده می‌شود. شیوه‌های آبکاری در قیمت نهایی تاثیرگذاشته و باعث دوام رنگ شیر‌ها می‌شود. اگر بعد از گذشت مدتی متوجه آسیب دیدن آبکاری شیرآلات شدید می‌توانید با استفاده از اسپری‌های مخصوص اقدام به ترمیم آن نمایید.

جنس بدنه

از دیگر موارد تاثیرگذار در ماندگاری رنگ شیرآلات، جنس بدنه آن‌ها است. از گذشته برای ساخت بدنه شیرآلات از آلیاژ سرب استفاده می‌شد. این آلیاژ موجب مقاوم شدن بدنه شیرآلات می‌شد اما مشکلی که وجود داشت این بود که در زمان کوتاهی دچار خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شدند. امروزه آلیاژ‌های استیل و برنج، جایگزین آن‌ها شده است. با توجه به اهمیت جنس بدنه، در هنگام خرید شیرآلات روگازی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام باید به آن توجه شود.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات از بازار آنلاین سرام پخش

برچه اساسی رنگ شیرآلات را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهتر رنگ شیرآلات، لازم است به چند نکته توجه داشته باشید. این موارد شامل گزینه‌های زیر است.

دکوراسیون منزل

یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب رنگ شیرآلات باید به آن توجه شود، هماهنگی و هارمونی آن با دکوراسیون منزل است. محصولات مدرن برای خانه‌هایی با سبک دکوراسیون مدرن و محصولاتی با سبک کلاسیک، بهتر است در خانه‌هایی با سبک کلاسیک استفاده شوند.

میزان لک پذیری

تمیز کردن شیرآلات یکی از موضوعات مهم برای خانم‌های خانه‌دار است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمیز کردن شیرآلات یکی از نگرانی‌های شما است و زمان کافی برای تمیز کردن مداوم آن ندارید، بهتر است از شیرآلات با لک‌پذیری بالا استفاده کنید.

دوام آبکاری

همانطور که گفته شد دوام آبکاری و جنس بدنه دوعامل مهم در افزایش دوام رنگ شیرآلات و به‌طور کلی دوام خود شیرآلات است.

خرید آسان و اقساطی شیرآلات توکار از بازار آنلاین سرام پخش

نکات مهم برای انتخاب بهترین رنگ شیرآلات

• هنگام خرید شیرآلات، درباره رنگ آن‌ها باید به چند نکته توجه داشته باشید.

• حدالامکان سعی کنید شیرآلات را از برند‌های معتبر و فروشگاه‌های قابل اعتماد که محصولات خود را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند خریداری کنید.

• اگر سهولت در تمیز شدن شیرآلات برایتان مهم است، شیرآلاتی با رنگ‌هایی که لک کم‌تری می‌گیرند، انتخاب کنید. شما می‌توانید بین گزینه‌های مات و براق، مدل‌های مات را انتخاب کنید که لکه‌پذیری کم‌تری دارند.

• در هنگام خرید محصولات به هارمونی و هماهنگی بین ست شیرآلات، شیرهای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام توجه کنید.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مقایسه شیرآلات توکار با روکار را مطالعه بفرمایید.

——————————————

خرید آسان و اقساطی انواع شیرروشویی از بازار آنلاین سرام پخش

راهنمای خرید شیرروشویی

نتیجه گیری
یکی از مواردی که به داشتن منزلی زیبا کمک می‌کند، انتخاب و خرید شیرآلاتی متناسب با دکور خانه است. بهتر است رنگ و سبک شیرآلات با سبک منزل هماهنگی داشته باشد، اما شاید بپرسید چگونه این کار را انجام دهیم یا حتی رایج‌ترین رنگ‌های شیرآلات کدام است و بین چه مواردی می‌توانیم انتخاب کنیم؟ در این مقاله به بررسی رنگ‌های پرکاربرد شیرآلات پرداخته شد که با توجه به آن‌ها میتوانید شیرآلات مورد نیاز خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب و به صورت اقساطی از فروشگاه سرام پخش تهیه کنید.

———————————-

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله راهنمای خرید شیرآلات را مطالعه بفرمایید.

———————————-

سوالات متداول…

توجه به دکوراسیون منزل، میزان لک‌پذیری و دوام آبکاری به شما در خرید شیرآلات با رنگ مناسب کمک می‌کند.

شیرآلات رنگ مشکی برای استفاده در منازلی که دکوراسیون آن‌ها به رنگ مشکی است یا می‌خواهند فضایی مدرن و لوکس ایجادکنند مناسب است.

جنس بدنه محصول و نوع آبکاری در دوام رنگ شیرآلات موثر است.

شیرآلات کروم یکی از پراستفاده‌ترین شیرآلات موجود در بازار است که علاوه بر قیمت مناسب، دوام بالایی داشته و لک‌پذیری کم‌تری دارد.

شیرآلات کروم یکی از پراستفاده‌ترین شیرآلات موجود در بازار است که علاوه بر قیمت مناسب، دوام بالایی داشته و لک‌پذیری کم‌تری دارد.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments