پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خرید آسان محصولات کاشی خیام از سرام پخش

خرید آسان محصولات کاشی خیام از سرام پخش

خرید آسان محصولات کاشی خیام از سرام پخش

آیا می‌دانید!؟

برای خرید کاشی و سرامیک خیام میبد با تنوع دیوار و کف نیازی به مراجعه به انبار یا فروشگاه تهران ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بجای اتلاف زمان ارزشمند خود در ترافیک کلان شهرها و صرف هزینه‌های بسیار و جستجو در هوای نامطبوع در سطح بازار و خیابان، با آرامش و صرف وقت مناسب در منزل یا محل کار خود به همراه خانواده، با یک دهم آن زمان، صرفا از طریق بازار آنلاین سرام پخش می‌توانید به کلیه محصولات کاشی و سرامیک خیام با تنوع طرح و سایز و رنگ در کف و دیوار با دکوراتیو زنده دسترسی داشته باشید و انتخابی سریع‌تر و مطمئن‌تر داشته باشید.

 

 طرح دکوراسیون ونتو ۶۰*۳۰ خیام-پانچ روستیک

 

شما حتی می‌توانید در حین خرید از مشاوره‌های کارشناسان بازار آنلاین سرام‌پخش بهره‌مند شوید. کارشناسان سرام‌پخش با یک دهه فعالیت در زمینه کاشی و سرامیک، در کنار تخصص و پشتیبانی ۲۴ ساعته، حتی می‌توانند در انتخاب شما از نظر کیفیت و رنگ و قیمت کمک کنند. کارشناسان سرام‌پخش می‌توانند راهنمایان اولیه شما برای طراحی محیط رویایی‌تان باشند تا لحظه‌ها را برای شما لذت بخش‌تر کنند.

 

 طرح دکوراسیون اسپارتا ۶۰*۳۰ خیام-پانچ روستیک

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments