پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خرید جدیدترین محصولات کاشی خیام از سرام پخش

خرید جدیدترین محصولات کاشی خیام از سرام پخش

خرید جدیدترین محصولات کاشی خیام از سرام پخش

آیا می‌دانید جدیدترین محصولات کاشی و سرامیک خیام را از طریق بازار آنلاین سرام‌پخش می‌توانید انتخاب و خرید کنید!؟

سرام‌پخش ؛ اولین بازار آنلاین و شبکه اطلاع‌ رسانی کاشی و سرامیک مبتنی بر سبک و سلیقه مصرف‌کنندگان ایرانی می‌باشد. سرام‌پخش، صرفا با ایجاد بستری ساده بدون نیاز به آموزش اجازه می‌دهد، شما در منزل یا محل کار خود، با قدرت انتخاب بسیار بالا در طیف وسیعی از محصولات کاشی و سرامیک از نظر رنگ، طرح، برند و سایز را مشاهده، بررسی، مقایسه و پس از انتخاب محصول مورد نظر، به صورت آنلاین خریداری کنید.

خرید جدیدترین محصولات کاشی خیام از سرام پخش

یکی از مزایای بازار آنلاین سرام‌پخش پشتیبانی ۲۴ ساعته آن می‌باشد که شما می‌توانید از پیشنهادات شگفت‌انگیز سرام‌پخش برای قدرت خرید بیشتر و تحویل سریع‌تر دیدن کرده و انتخاب و خرید کنید.

 

در این زمان شما می‌توانید محصولات کاشی و سرامیک خیام را با تنوع طرح و رنگ و سایز در کف و دیوار با قیمتی متناسب با هر سلیقه‌ای از بازار آنلاین سرام‌پخش انتخاب و خرید کنید. با توجه به اینکه سرام‌پخش برای تحویل سریع و ارائه خدمات بهتر، دارای انبار مرکزی در استان تهران و البرز می‌باشد و بعد از خرید محصول در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شود.

خرید جدیدترین محصولات کاشی خیام از سرام پخش

جهت دیدن محصولات شرکت کاشی خیام و سفارش و خرید آنلاین کاشی و سرامیک در سرام پخش اینجا را کلیک کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه کاشی خیام به لینک  /کارخانه-کاشی-خیام/cerampakhsh.com/mag مراجعه کنید.

 

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments