پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نصب روشویی پایه دار- آموزش تصویری نصب سریع و ساده روشویی باپایه

آموزش نصب روشویی با پایه

نصب روشویی پایه دار- آموزش تصویری نصب سریع و ساده روشویی باپایه

مهم‌ترین عنصر هر سرویس بهداشتی می‌تواند چینی‌ بهداشتی آن مانند روشویی و توالت فرنگی باشد. مزایای روشویی پایه‌دار به‌قدری قابل‌توجه هست که با وجود مدل‌های جدیدتر در بازار کماکان مورداستفاده بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. در ادامه این مقاله شما می‌توانید با آموزش نصب روشویی پایه‌دار به‌خوبی آشنا شوید و با دنبال‌کردن مراحل ذکر شده بدون نیاز به پرداختن هزینه نصاب روشویی خود را به طور صحیح و اصولی و با حفظ ایمنی نصب کنید. خرید روشویی پایه‌دار متناسب با نیاز شما مرحله اول و نصب صحیح و اصولی روشویی مرحله دوم برای استفاده شما از خریدتان است.
در ادامه سعی داریم مراحل و نکات کلی و اصلی نصب روشویی پایه‌دار را برای شما شرح دهیم پس با ما همراه باشید.

—————————————-

برای خرید عمده روشویی به صورت اقساطی از وب سایت سرام پخش اقدام کنید.

—————————————-

طریقه نصب روشویی با پایه

نحوه نصب روشویی پایه‌دار

همان‌طور که می‌دانید در هنگام خرید روشویی پایه‌دار شما باید به نکاتی از قبیل این که این محصول را برای چه کسانی با چه قد و اندازه‌ای و با چه سلیقه‌ای تهیه می‌کنید توجه کنید. همچنین اطلاع از فضای سرویس بهداشتی، دکوراسیون آن و اندازه‌ای که برای نصب روشویی پایه‌دار در اختیار دارید بسیار مهم است.

 بعد از انتخاب صحیح و اصولی و اطلاع از دکوراسیون فضای مورد نظرتان نوبت به نحوه نصب روشویی پایه‌دار می‌رسد که ما قصد داریم آموزش نصب آن را در اختیار شما قرار دهیم تا بدون دردسر و با روش‌های اصولی خودتان روشویی مورد نظرتان را نصب کنید.

مراحل نصب روشویی پایه‌دار

برای نصب صحیح روشویی با پایه مراحل زیر را به‌دقت مطالعه کرده و گام‌به‌گام برای نصب روشویی خود با ما همراه باشید.

مرحله اول: در مرحله اول هر شخص باید باتوجه‌ به اینکه خروجی فاضلاب سرویس بهداشتی و شیرهای آب سرد و گرم در کجا قرار دارد محل قرارگیری روشویی را بر روی دیوار تنظیم کند. سپس اگر قسمتی که شیر آب روی آن قرار می‌گیرد به طور کامل سوراخ نبود با استفاده از یک چکش یا ابزار نوک‌تیز دیگر این قسمت را از روی محصول (برای آنکه لعاب محصول آسیب نبیند) با ضربات آرام سوراخ کنید تا شیر آب و سیفون به‌راحتی از آن خارج شود.
بهتر است در ابتدای امر و در همین مرحله اول شیرآلات و قسمتی از سیفون را که قرار است به سینک شما متصل شود نصب کنید.

آماده کردن روشویی با پایه برای نصب

مرحله دوم: وقت آن است که هم سینک روشویی و هم پایه آن را بر روی دیوار قرار دهید و از تراز بودن هر دو اطمینان حاصل کنید.

نکته مهم این مرحله تراز و افقی بودن روشویی‌ است. این مسئله نه‌تنها در نصب روشویی پایه‌دار، بلکه در نصب روشویی بدون پایه و نحوه نصب روشویی رو کابینتی و نصب روشویی سنگی و انواع چینی‌آلات بهداشتی نیز مهم است؛

تراز کردن روشویی پایه دار برای نصب

مرحله سوم: پس از اطمینان از جایگاه نهایی روشویی پایه‌دار محل‌های پیچ شدن روشویی را بر روی دیوار علامت بزنید. برای علامت‌گذاری محل قرارگیری پایه روشویی هم می‌توانید خطی به‌دور پایه بر روی زمین بکشید. اگر در زیر پایه روشویی شما محل‌هایی برای پیچ شدن پایه به زمین به شکل سوراخ وجود داشت آن محل‌ها را نیز بر روی زمین علامت‌گذاری کنید. در بعضی مدل‌ها پایه صرفاً پس از نصب روشویی در زیر آن سوار می‌شود پس از درست قرارگرفتن روشویی بر روی پایه به‌خوبی اطمینان حاصل کنید.

تنظیم جایگاه نصب روشویی پایه دار

مرحله چهار: در این مرحله روشویی و پایه را کنار بگذارید و با استفاده از مته مناسب محل‌های علامت‌گذاری کرده را سوراخ کنید. سپس رول‌پلاک و پیچ‌های دوسر حدیده را که مخصوص نصب روشویی پایه‌دار هستند بر روی دیوار قرار دهید و پیچ‌ها را ببندید. در این حین به جهت درست پیچ‌ومهره‌ها و واشرها دقت لازم را داشته باشید.

سوراخ کردن محل نصب روشویی با پایه

مرحله پنج:  تکمیل اتصالات در نصب روشویی پایه‌دار
در این مرحله در قسمت‌هایی از روشویی که برای رد شدن سیفون و شیرآلات سوراخ ایجاد کردیم، لوله‌های شیر و سیفون را از آن قسمت خارج می‌کنیم. نصب روشویی شما کم‌کم رو به اتمام است. در این جا بادقت لوله‌های شیر روشویی را با استفاده از نوار تفلون به محل شیرهای آب سرد و گرم خود وصل کنید. به همین ترتیب اتصالات سیفون و اتصالات لوله انتهای آن را به لوله فاضلاب متصل کنید. این بخش را هم بادقت و حوصله کافی انجام دهید تا در آینده با مشکلات نشتی و چکه کردن مواجه نشوید.

مراحل نصب روشویی پایه دار با جزئیات

مرحله شش: آب‌بندی و تست
شما می‌توانید با استفاده از چسب‌های سیلیکونی فاصله میان روشویی و دیوار را آب‌بندی کنید. در آخر چسب‌های اضافی را نیز پاک نمایید. بعد از پایان نصب روشویی پایه‌دار و خشک‌شدن چسب‌های سیلیکونی، شیر آب را بازکرده تا از عدم نشتی و عملکرد صحیح روشویی خود اطمینان حاصل کنید.

اب بندی روشویی با پایه

جمع‌بندی
اگر شما هم فضای کمی در سرویس بهداشتی‌تان در اختیار دارید و یا دکوراسیون سنتی را می‌پسندید، حتماً روشویی پایه‌دار انتخابتان است. ما هم به طور اختصاصی برای شما در این مقاله نحوه نصب روشویی‌پایه‌دار را مرحله به مرحله توضیح دادیم و نکاتی را که با رعایت آن می‌توانید از کارایی روشویی‌تان مطمئن شوید را نیز ذکر کردیم. همچنین در کامنت ها نیز پاسخگوی سوالات شما هستیم؛ پس سوالت خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای خرید انواع روشووی، توالت فرنگی، شیرآلات و فلاش تانک به صورت اقساطی می توانید از طریق وب سایت سرام پخش اقدام کنید.

مقالات پیشنهادی…

انواع مدل روشویی

 

خرید آسان و اقساطی انواع روشویی در وب سایت سرام پخش

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۸

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments