پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

فهرست واحدهای راکد و نیمه فعال قزوین تهیه شد

فهرست واحدهای راکد و نیمه فعال قزوین تهیه شد

فهرست واحدهای راکد و نیمه فعال قزوین تهیه شد

سعید نبیل:

فهرست واحدهای راکد و نیمه فعال قزوین تهیه شد/ خط تولید «کاشی برلیان» دوباره راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: فهرست واحدهای راکد و نیمه فعال استان با تفکیک مشکلات آنها با جزییات تهیه شده و تلاش می ‌شود تا به ترتیب اولویت برای بازگشایی این دسته از صنایع اقدام شود.

به گزارش ایلنا، «سعید نبیل» در جریان بازدید از شهرک صنعتی خصوصی برلیان، گفت: فهرست واحدهای راکد و نیمه فعال استان با تفکیک مشکلات آنها با جزییات تهیه شده و تلاش می ‌شود تا به ترتیب اولویت برای بازگشایی این دسته از صنایع اقدام شود.

نبیل با بیان اینکه بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی به مسایل حقوقی و قضائی بازمی‌ گردد، اظهار داشت: دستگاه قضائی استان عزم راسخی به حل مشکلات واحدهای تولیدی دارد و ضمن رعایت چارچوب‌ های قانونی می‌ کوشد تا به کمک دستگاه ‌های اجرایی از جمله سازمان صمت آمده و به رونق تولید کمک کند.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: شعار امسال فرصت بسیار مناسبی برای تقویت صنایع محسوب می‌شود و در همین راستا از همه ظرفیت ‌های قانونی و امکانات دستگاه ‌ها برای گرداندن چرخ های صنعت در استان بهره خواهیم برد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین همچنین گفت: با اهتمام استاندار و رئیس کل دادگستری و همچنین همراهی دستگاه های مربوطه و بانک‌ها در سال رونق تولید شاهد بازگشایی واحد کاشی برلیان بوئین زهرا که از بزرگترین صنایع استان است، خواهیم بود.

این مسئول گفت: در جریان بازدید امروز مقرر شد سرمایه در گردش مورد نیاز این واحد به شکل پله‌ای و مرحله به مرحله پرداخت و خط تولید این کارخانه که قادر به ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر و همچنین صادرات محصولات خود به خارج از کشور است، امسال دوباره راه ‌اندازی شود.


منبع: خبرگزاری ایلنا

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments