سرامیک پولیش و نانو پولیش

پرسلان پولیش و نانو پولیش

در زمان انتخاب کاشی و سرامیک در یک ساختمان پارامتر های متعددی وجود دارد که به نسبت نوع ساختمان و کاربری های آن ساختمان قابل تغییر است. در تولید انواع سرامیک پولیش و نانو پولیش تلاش شده که با استفاده از رنگ های روشن و براق، هم فضا را بزرگتر نشان دهد و هم زیبایی فضا چندین برابر شود.

سرامیک پولیش و نانو پولیش چیست؟

اصطلاح پولیش و نانو پولیش برای کاشی و سرامیک در بردارنده ی ویژگی های آن از جمله سطح صاف و صیقلی که موجب درخشندگی و براقیت سطحی آن می باشد. پولیش کردن را در صنعت کاشی و سرامیک می توان چیزی همانند ساب زدن در سنگ طبیعی دانست که پس از آن رزین می خورنند و مجددا ساب می خورند تا سطح سنگ یک دست و صاف شود. پولیش زدن بر روی سرامیک منجر به ایجاد روزنه های ریزی برروی سرامیک شده که برای برطرف کردن این روزنه ها باید از عایق کننده سطوح نانو استفاده کند.
با وجود اینکه این محصول عضو جدید از خانواده بزرگ کاشی و سرامیک هاست، اما خرید سرامیک پرسلان نانو پولیش محبوبیت زیادی در بازار ایران پیدا کرده است. دلیل اصلی پرطرفدار بودن کاشی و سرامیک نانو پولیش، ترندهایی ست که در آن تلاش می شود که از رنگ های روشن و براق برای کفپوش استفاده شود که هم فضا را بزرگتر نشان دهد و هم زیبایی فضا چندین برابر شود.
در کنار خرید سرامیک پولیش براق، فروشگاه سرام پخش پیشنهاد می کند که بسته به سبک معماری از سرامیک های مات استفاده کنید.

اصلی ترین تفاوت ها بین سرامیک پولیش و نانو پولیش

در مرحله تولید کاشی و سرامیک پولیشی امکان دارد در سطوح ریزی که بر اثر پولیش خوردن به وجود می آید، ذرات ریز گرد و غبار نفوذ کند و زیبایی و درخشندگی کار را از بین ببرد. برای حل و فصل این مشکل از پوشش های نانو می توان استفاده نمود.
سطح ساب خورده سرامیک به وسیله نانو پر می شود که این نانوهای پوششی نوعی مکمل لعاب و پرداخت سطح هستند که زمانی که پوشش سطح آن انجام شود سطح کار براقیت در عین نفوذ ناپذیری مواد اضافی را به همراه دارد.

معایب سرامیک نانو پولیش

البته لازم به ذکر است این پوشش همانند لعاب های دیگرمادام العمر نیستند وامکان از بین رفتن آنها وجود دارد که برای دیگر لعاب های سرامیکی این مساله وجود ندارد.
البته باید در نظر داشت که براقیت سطح یکی از معایب سرامیک پرسلان نانو پولیش به شمار می آید؛ چراکه باعث لغزندگی زیادتری است و امکان سُر خوردن بر روی پولیش سرامیک کف بسیار بیشتر از بقیه سرامیک ها است. همچنین این نوع سرامیک به جهت براق بودن هر گونه کثیفی، لکه، مو و پرز را به آسانی نمایان می سازد.
« به صورت کلی هنگام خرید سرامیک پرسلان نانو پولش باید در نظر داشته باشید که این محصول لکه پذیری و تمیز کاری بیشتری به نسبت بقیه سرامیک ها دارد. برای حل این مسئله سرام پخش از سیلر یا آب بند کننده و ضد UV (اشعه فرابنفش نور خورشید) استفاده کنید.»

خرید اینترنتی سرامیک پرسلان پولیش و نانو پولیش

تفاوت قیمت سرامیک پولیش و نانو پولیش با انواع کاشی ها به دلیل خاصیت آب گریزی سطوح نانو پولیشی و جذابیت و لوکس بودن نمای این محصول می باشد. علاوه بر دلایل قبلی، فرآیند نانو و پولیش نمودن سرامیک پرسلانی پروسه زمان بری است و سختی های بسیار زیادی را برای تولید کننده به همراه دارد. به عنوان مثال پروسه نانو زدن بر روی سطح سرامیک ده مرتبه تکرار شده که در بین هر بار آغشته شدن سرامیک یک بار به کوره فرستاده می شود.
در فروشگاه سرام پخش انواع کاشی و سرامیک و پرسلان پولیش و نانو پولیش با هزاران طرح متنوع همراه با دکور زنده را به راحتی مشاهده و بطور اقساطی خرید کنید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+