کاشی رنگ آبی

کاشی سرامیک رنگ آبی

رنگ آبی محیطی زیبا، آرام، ایده‌آل و آسمانی را ایجاد ‌می‌کند و آرامش عجیبی به انسان می‌بخشد. استفاده از رنگ آبی، احساس آرامش و صلح طلبی را به دنبال دارد و نقطه شروع برای تغییر دکور در خانه است. به همین دلیل کاشی رنگ آبی جزء بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی، استخر می باشد.
تاثیر استفاده از کاشی آبی حمام و سرویس بهداشتی بسیار پررنگ تر از اتاق های دیگر خانه است. سردی و سکون رنگ کاشی آبی سرویس بهداشتی یا حمام و همچنین بالابردن سطح بهداشتی محیط برای این فضا بسیار مناسب است. کاشی آبی ساده با رنگ روشن برای سرویس‌ بهداشتی پرکاربردتر هستند و کاشی سرامیک رنگ آبی تیره در حمام. هر چند کاشی آبی تیره یا کاشی سرمه ای جز رنگ‌هایی است به تازگی مورد توجه طراحان قرار گرفته اما استفاده از سرامیک آبی روشن در نشان دادن آلودگی و کثیفی‌ها نیز نقش مهمی ایفا می کند.
کاشی آبی آشپزخانه کمتر در خانه ای یافت می شود اما سبک های دکوراسیون مدرن از کاشی رنگ طوسی (با ته مایه آبی) و کاشی آبی برای آشپزخانه خیلی استفاده می کنند. نگران سردی بیش از حد کاشی سرامیک رنگ آبی نباشید، کافی ست از رنگ سفید، زرد و طلایی برای تکمیل این رنگ استفاده کنید.
کاشی آبی فیروزه ای یک طیف های شناخته شده رنگ آبی است. رنگ فیروزه ای جذابیت خاصی دارد که در هیچ رنگ دیگری دیده نمی شود. با اینکه در دنیای دکوراسیون از این رنگ استقبال کمی شده اما دلیل بر ضعف آن نیست. کاشی فیروزه ای را می توان هم در دکوراسیون سنتی ایرانی و کلاسیک و هم در دکوراسیون مدرن بکار برد. کاشی آبی فیروزه-ای در سایه ها و تناژهای مختلف زیادی تولید می شود و بهترین رنگ ها برای ترکیب با کاشی آبی فیروزه ای، رنگ زرد، صورتی کم رنگ، قرمز جگری، سبز، سیاه، سفید، بنفش، کرم و خاکستری و طوسی هستند.
در این صفحه از فروشگاه سرام پخش، تناژهای مختلف کاشی سرامیک رنگ آبی مشاهده می کنید. انتخاب و نصب کاشی آبی رنگ، جلوه زیبا و آرامش بخشی به اتاق می بخشد و می تواند آن را از یک محیط معمولی به محیطی منحصر به فرد و جذاب تبدیل کند. سایز، طرح و قیمت کاشی سرامیک رنگ آبی از مواردی هستند که در انتخاب و خرید این محصول باید در نظر گرفته شود. فراموش نکنید که کارشناسان سرام پخش در کنار شما هستند تا تجربه بهترین انتخاب و خرید آنلاین کاشی سرامیک را از فروشگاه سرام پخش داشته باشید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+