کاشی رنگ خاکستری و طوسی

کاشی سرامیک رنگ طوسی و خاکستری

امروزه با محبوب شدن دکوراسیون مدرن، مینمال و روستیک در اغلب منازل ایرانی، میزان استفاده از کاشی رنگ خاکستری و طوسی نیز افزایش چشم‌گیری یافته است. رنگ طوسی و خاکستری نقش مهمی در دکوراسیون خانه داشته و می‌تواند تاثیر عمیقی بر خلق و خو و احساسات انسان به جای بگذارد.
شاید این سوال برای شما هم پیش آمده که فرق کاشی طوسی با کاشی خاکستری در چیست؟
بسیاری از مردم تفاوتی بین کاشی طوسی با کاشی خاکستری رنگ قائل نیستند، اما در حقیقت این‌طور نیست. رنگ خاکستری ترکیبی از رنگ مشکی با سفید بوده و یک رنگ خنثی محسوب می شود؛ ولی رنگ طوسی همان رنگ خاکستری است که که ته مایه ای از رنگ سرد (مثل آبی، سبز، بنفش و ...) یا رنگ های گرم (مثل قهوه ای، زرد و ...) را در ترکیبات خود دارد بنابراین رنگ طوسی می تواند رنگ سرد یا گرمی محسوب شود.
استفاده از کاشی رنگ خاکستری و طوسی برای سرامیک کف و دیوار دکوراسیون داخلی منازل همواره توصیه شده و دلیل آن زیبایی سرامیک طوسی و خاکستری است. هردوی این رنگ ها به خوبی با سایر رنگ ها هماهنگ شده و دکوراسیونی زیبا و شیک را خلق می کند. یکی از ویژگی های خوب دیگر کاشی سرامیک رنگ خاکستری و طوسی "چرک تاب" بودن آن است و کثیفی کمتر به چشم می آید.
باید بدانید که هم کاشی طوسی، هم کاشی خاکستری شامل تناژهای متفاوت و متنوعی است. در صورتی که می‌خواهید در کف سالن پذیرایی خود را از رنگ روشن کنید، اما نمی‌خواهید از کاشی سفید استفاده کنید، کاشی طوسی یا خاکستری روشن، انتخاب مناسبی است. برعکس، کاشی خاکستری یا طوسی پررنگ، فضایی تاریک و دراماتیک ایجاد می کند.
قیمت کاشی خاکستری و طوسی رنگ با توجه به کاربری، اندازه، طرح و حتی برند آن متغیر می باشد. با فروشگاه سرام پخش، انتخاب و خرید آنلاین کاشی سرامیک رنگ خاکستری و طوسی از همیشه آسان تر شده است. در فروشگاه سرام پخش به راحتی ویژگی های کلی و دکور زنده کاشی خاکستری یا طوسی رنگ را مشاهده نمایید و تنها با داشتن طول و عرض فضا، متراژ نهایی کاشی انتخابی تان را محاسبه کنید. در هنگام خرید آنلاین کاشی خاکستری و طوسی رنگ با هر مشکلی مواجه شدید، می توانید با کارشناسان سرام پخش تماس حاصل فرمایید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+