کاشی طلایی و زرد

کاشی سرامیک رنگ طلایی و زرد

کاشی زرد و طلایی از آن رنگ های دلفریب و عجیب در فضای منزل شماست که طرفداران بی شماری دارد. شاید منشا این جذابیت، همرنگی و تداعی رنگ زرد و طلایی با فلز محبوب و باارزش طلا باشد. جذابیت و ظاهر زیبای کاشی سرامیک رنگ طلایی و زرد در کنار ویژگی منحصر به فردی که سرامیک ارائه می دهد، این محصول را به کاشی خاص و بسیار محبوب در طراحی دکوراسیون خانه تبدیل کرده است.
با لطف پیشرفت تکنولوژی در صنعت کاشی و سرامیک، شما این امکان را دارید که این رنگ محبوب را در هر طیفی که دوست دارید و با طرح ها و اندازه های متفاوت در دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود استفاده کنید و لذت ببرید. استفاده و نصب از کاشی زرد رنگ جذاب شاید در قسمت پذیرایی و اتاق خواب معمول باشد اما احتمالا کمتر پیش آمده که این رنگ را در آشپزخانه مشاهده کنید. بر عکس کاشی طلایی رنگ با انعکاس و درخشندگی خاص این رنگ در کنار تونالیته گرم خود دارد، توانسته به عنوان رنگی محبوب در دکوراسیون آشپزخانه و به خصوص فضای بین کابینتی تبدیل شود.
بنابراین واضح است که در به کار بردن کاشی طلایی و زرد رنگ (هرچقدر که این دو شبیه به یکدیگر باشند) باید نهایت دقت و سلیقه به کار برد، چرا که استفاده بی مهابا از آن شاید کمی توی ذوق بزند. یکی از ایده های جالب در نصب کاشی طلایی اینست که چند کاشی تزیینی طلایی را با ترتیب خاصی بین کاشی کاری کار کرد و در کنار آن از شیرآلات طلایی رنگ، و یا بردر و حاشیه کاشی و قرنیز طلایی استفاده کنید. برخلاف باور عمومی که کاشی طلایی و زرد باید حتما با رنگ های گرم هماهنگ شود؛ این رنگ جادویی قابلیت این را دارد که با رنگ های سرد مثل آبی و طوسی نیز بسیار زیبا و چشم نواز باشد.
وقتی قرار بر خرید اینترنتی کاشی زرد یا کاشی طلایی باشد محصولات متعددی وجود دارد که در این صفحه از فروشگاه سرام پخش مشاهده می کنید. کاشی تزئینی طلایی یا زرد جزو پرطرفدارترین مدل کاشی تزئینی هستند. در هنگام خرید کاشی بین کابینتی تزئینی باید بدانید که سلیقه شخصی شما و هماهنگی کاشی با وسایل دیگر، حرف اول را می زند و هیچ وقت نمی توان محصولی کاملا ایده آل را برای همه تصور کرد.
اگر می خواهید طرح دکور آشپزخانه خود را عوض کنید اما بودجه محدودی دارید، نگران نباشید. برای یک خرید اقتصادی می توانید نگاهی به محصولات شگفت انگیز فروشگاه سرام پخش بیاندازید و یا حتی کاشی تزئینی موردنظر خود را به صورت اقساطی تهیه فرمایید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+