کاشی سرامیک رنگ سبز

کاشی سرامیک رنگ سبز زیتونی

در هنگام انتخاب رنگ مناسب برای خرید کاشی سرامیک، اغلب افراد تمایل زیادی به کاشی سفید، خاکستری یا طوسی نشان می دهند. به همین خاطر کاشی رنگی مانند کاشی سرامیک سبز رنگ در دکوراسیون خانه ها کمتر به چشم می خورد. کاشی سبز رنگ مخصوص افرادی است که از متفاوت بودن دکور منزلشان لذت می برند. رنگ سبز به دلیل خنثی بودن بسیار آرامش‌بخش بوده و بسیار مناسب برای اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی است. همینطور کاشی سبز یکی از بهترین جایگزین ها برای کاشی با رنگ های خنثی است چرا که به راحتی تعادل بین سادگی، زیبایی و شیک بودن دکوراسیون منزل را حفظ می کند.
کاشی سبز رنگ در تناژهای مختلفی تولید می شود (مانند کاشی زیتونی و کاشی سبزآبی). بنابراین هر کدام از این تناژها حس کاملا متفاوتی در دکوراسیون خانه خلق خواهند کرد. به کار بردن سرامیک سبز رنگ در کنار طیف بنفش و نقره‌ای باعث زیبایی هر چه بیشتر چیدمان منزل خواهد شد.
کاشی زیتونی نیز یکی از لوکس ترین طیف رنگی بین کاشی سرامیک هاست که کمتر نمونه ای از آن در دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. نصب کاشی زیتونی در فضاهایی مثل کاشی بین کابینتی ،کف و دیوار سالن پذیرایی، اتاق خواب و ناهارخوری، حمام و سرویس بهداشتی باعث منحصر به فرد و زیباترشدن منزل شما می شود. در فروشگاه سرام پخش می توانید طرح دکور زنده سرامیک زیتونی را در فضاهای مختلف خانه ببینید.

خرید اینترنتی کاشی سرامیک سبز و زیتونی

با خرید کاشی سرامیک سبز رنگ، محصولی متفاوت و زیبا را متناسب با بودجه و سلیقه تان از فروشگاه سرام پخش تهیه نمایید. کارشناسان فروشگاه سرام پخش در زمینه انتخاب و خرید اینترنتی کاشی سبز رنگ به شما کمک خواهند کرد تا تجربه خرید اینترنتی موفقی را از فروشگاه سرام پخش داشته باشید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+