کاشی سرامیک طرح سنگ

کاشی و سرامیک طرح سنگ

زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون و بازسازی خانه، آشپزخانه، حمام می گیرید، اغلب در بین گزینه های مختلف کاشی، چه برای کف یا دیوار سرگردان هستید. کاشی و سرامیک طرح سنگ یکی از بهترین مدل های کاشی و سرامیک طرح دار است که طرفداران زیادی دارد. ویژگی مهمی که محبوبیت کاشی سرامیک طرح سنگ و آنتیک را افزایش می دهد، کیفیت بالای این سرامیک می باشد: سرامیک طرح سنگ و آنتیک هزینه مناسب، نگهداری راحت و دوام بیشتری نسبت به سنگ طبیعی دارد. سرامیک سنگ نما در محیط های مرطوب که سنگ طبیعی کارایی ندارد، قابل نصب است، به طوریکه این سرامیک در فضا خارجی خانه نیز قابل نصب می باشد. طرح و سایز کاشی طرح سنگ در دکوراسیون داخلی منزل بسیار متنوع است. نصب سرامیک طرح سنگ مرمر و همچنین کاشی طرح سنگ تراورتن سایز بزرگ در کف سالن پذیرایی، این فضا را بزرگتر نمایان می کند و تاثیر زیادی در جذابیت سالن پذیرایی دارد. اغلب معماران، رنگ های تیره تری از سرامیک طرح سنگ برای دیوار حیاط و نمای ساختمان را ترجیه می دهند و به تازگی، نصب سرامیک طرح سنگ گرانیت به عنوان کاشی بین کابینتی پرطرفدار شده است.

انواع مختلف سرامیک های سنگ نما

سرامیک طرح سنگ در کاربری‌های مختلفی از جمله سنگ نما وجود دارد. سرامیک‌های طرح سنگ ماهیتی طبیعی داشته و از مواد اولیه مختلفی همچون آجر، سنگ مصنوعی و خاک رس در تولید آن‌ها استفاده شده است. این سرامیک همچنین در ابعاد بزرگ جلوه‌ زیباتری دارد و اغلب در سایزهای بزرگ تولید می‌شود.

* سرامیک طرح سنگ ساخت برای دیوار

سرامیک‌های طرح سنگ برای دیوار در رنگ‌ ی مختلفی برای دیوار مانند قهوه‌ای، مشکی و یشمی تولید و روانه بازار مصرف شده‌اند. شما می‌توانید با توجه به نوع دکوراسیون مورد نظرتان هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. برای مثال سرامیک طرح سنگ روشن اغلب برای بزرگ نشان دادن فضا به کار می‌رود.

* سرامیک طرح سنگ ساخت برای کف پذیرایی

سرامیک طرح سنگ برای کف پذیرایی در کاربری‌های مختلفی مانند برجسته، اسلب، پرسلانی و غیره تولید می‌شود که می‌توانید در بازار آنلاین سرام پخش انواع آن‌ها را مشاهده کنید و با شرایط اقساطی و ویژه خرید خود را انجام دهید.

مزایای استفاده از سرامیک طرح سنگ و آنتیک

سرامیک طرح سنگ از زیبایی خاصی برخوردار است و روحی تازه به منزل شما می‌بخشد. این سرامیک همچنین به‌آسانی پاک می‌شود و برای این موضوع به مشکل خاصی برنخواهید خورد. مقاومت در برابر رطوبت، تنوع در طرح و رنگ و امکان خرید سرامیک طرح سنگ در بازه‌های قیمتی متفاوت از دیگر مزایای سرامیک طرح سنگ به‌شمار می‌روند.

قیمت سرامیک طرح سنگ و آنتیک

قیمت سرامیک طرح سنگ براساس عوامل مختلفی همچون کیفیت، درجه و برند تولیدکننده مشخص می‌شود. برای مشاهده لیست قیمت سرامیک طرح سنگ، می‌توانید همین الان به بازار آنلاین مصالح دکوراتیو ساختمانی سرام پخش سری بزنید.

خرید اینترنتی کاشی و سرامیک طرح سنگ و آنتیک

انواع مدل های سرامیک طرح سنگ به صورت کاشی دیواری و سرامیک کف در فروشگاه آنلاین سرام پخش، کفپوش موجود است. در این قسمت انواع متنوعی از کاشی و سرامیک طرح دار را مشاهده میکنید که یکی از آنها کاشی طرح سنگ . آنتیک در مدل های زیبا و شیک . با بهترین قیمت می باشد که می تواند جلوه زیبایی به دکوراسیون داخلی خانه شما ببخشند. قیمت کاشی و سرامیک طرح سنگ بستگی زیادی به طرح، مدل، سایز و کیفیت سرامیک انتخابی شما دارد. شما می توانید با مشاوره با کارشناسان سرام پخش، کاشی و سرامیک مناسب با سلیقه و فضای خانه تان را انتخاب کنید. همچنین برای برآورد میزان کاشی سرامیک مورد نیازتان و برآورد هزینه سرامیک سنگ نما، تنها به متراژ فضای کاشی کاری نیاز دارید.

سوالات متداول

شما پس از انتخاب سرامیک طرح سنگ مورد نظر از سرام پخش و افزودن به سبد خرید، منتظر تماس کارشناسان ما می‌مانید تا آن‌ها پس از بررسی موجودی محصول، با شما تماس بگیرند و بتوانید فرآیند خرید را تکمیل کنید.

در سرام پخش برای راحتی کاربران روش‌های حمل و نقل مختلفی مانند اکوپست، حمل توسط سرام پخش و غیره در نظر گرفته شده است.

بله، شما می‌توانید با شرایطی اقساطی و ویژه خرید خود را از سرام پخش انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به صفحه خرید قسطی سرام پخش مراجعه کنید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+