کاشی سرامیک تجاری و پارکینگ

کاشی سرامیک تجاری و پارکینگ

داشتن تم رنگی، فضا سازی و عناصر مرتبط در نمای خارجی خانه و فضاهای تجاری اغلب فراموش می شوند؛ در صورتی که بعضی از این عناصر مثل کاشی سرامیک تجاری و پارکینگ بسیار ضروری هستند. انتخاب کاشی سرامیک تجاری و پارکینگ بیشتر به بودجه، سلیقه و طرح شما بستگی دارد. سرامیک مناسب برای محیط تجاری و پارکینگ باید دارای ویژگی هایی نظیر چرک تابی و استحکام بالا باشد. همچنین ابعاد سرامیک تجاری و پارکینگ باید متناسب با فضای کف مغازه، پاساژ و... باشد. اولین و مهم ترین موضوع درمورد سرامیک تجاری، زیبایی و جذابیت بالای بصری سرامیک برای مغازه می باشد. سرامیک فول بادی و سرامیک کالیبره دو مدل محبوب به عنوان کاشی کف مغازه ، پاساژ، بیرونی و ... هستند.
کاشی نمای خارجی خانه شامل کاشی انباری، کاشی سرامیک حیاطی، کاشی پارکینگ می شود. مساحت حیاط، پارکینگ و انباری خانه شما بر روی انتخاب طرح، رنگ و سایز سرامیک مناسب برای دیوار و کف این محیط بسیار تاثیرگذار است. به یاد داشته باشید استفاده از سرامیک سایز بزرگ برای پارکینگ کوچک مناسب نیست. در ضمن هماهنگی سرامیک پارکینگ، حیاطی و انبار را با یکدیگر و همچنین فضای داخلی خانه در نظر بگیرد.
معمولا برای کف و دیوار حیاط از سنگ و سرامیک استفاده می‌شود که چند سالی است به دلیل افزایش قیمت سنگ اغلب افراد سرامیک را جایگرین آن کرده‌اند. سرامیک‌ کف حیاط با طرح سنگ می‌تواند جایگزین مناسبی برای حیاط شما باشد. سرامیک‌ حیاطی و کاشی حیاطی بدلیل ضخامت و کیفیت در لعاب بیشترین اقبال را نسبت به محصولات مشابه دارد.

اگر بخواهم دیوارها و کف انباری پارکینگ منزل را سرامیک کنم، چه پیشنهاداتی دارید؟

دوست دارید پارکینگ چه نمایی داشته باشد؟ سایز انباری و پارکینگ چقدر است؟ بودجه مورد نظر شما برای سرامیک دیوار و کف انباری و چقدر است؟ همه این سوالات در انتخاب کردن کاشی و سرامیک به شما کمک شایانی می‌کند.
از آنجایی که ممکن است زیبایی که در پارکینگ ایجاد می‌کنید بخشی از نمای داخلی ورودی ساختمان باشد، پس اهمیت دادن به نمای داخلی پارکینگ بسیار مهم می‌باشد و اول از همه باید این نکته را به یاد داشته باشید که زیبایی این قسمت‌ها باید باب میل شما باشد و سلیقه شما حرف اول را می‌زند. چون وقتی همه چیز طبق سلیقه و خواست شما نباشد، شما هیچ حس خوبی نسبت به نمای داخلی نخواهید داشت. همچنین باید به یاد داشته باشید سرامیک مورد نظرتان به شکلی نباشد که به سادگی از دور خارج شود و به قول معروف از مد بیافتد.
سایز انباری و پارکینگ شما بر روی انتخاب طرح، رنگ و سایز سرامیک مناسب برای دیوار و کف انباری و سرامیک پارکینگ تاثیر بسیار زیادی دارد و حتما باید به یاد داشته باشید که استفاده از سرامیک‌های ابعاد بزرگ برای پارکینگ‌های کوچک مناسب نیست و از طرفی برعکس این موضوع هم صادق نمی‌باشد، یعنی سرامیک‌های ابعاد کوچک در پارکینگ‌های بزرگ باعث می‌شوند که فضا زیاد از حد شلوغ به نظر برسد. شما باید به یاد داشته باشید که برای پارکینگ‌های کوچک سرامیک‌های روشن و ساده بهتر می‌باشند. در ضمن شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که سرامیک‌های پارکینگ با بقیه قسمت‌های ساختمان چقدر هماهنگی دارند. به عنوان مثال استفاده از سرامیک‌های سفید در پارکینگ و استفاده از سنگ‌های قهوه‌ای در راهروها باعث ایجاد تضاد بین قسمت‌های مختلف ساختمان خواهد شد. ولی وقتی این هماهنگی بین رنگ‌ها وجود داشته باشد، شما در پایان، ساختمان زیباتری خواهید داشت.

خرید کاشی سرامیک تجاری و پارکینگ

در پایان برای انجام هر کاری در نظر گرفتن بودجه بسیار مهم است و در نظر گرفتن این نکته باعث می‌شود که شما قدرت انتخاب بهتری داشته باشید. خوشبختانه دنیای کاشی و سرامیک‌ دارای تنوع بسیار بالایی هم از نظر سایز، رنگ، طرح و هم از نظر قیمت هستند و شما با هر سطح بودجه‌ای می‌توانید سرامیک مورد نظر خود را پیدا کنید. البته بهترین کار این است که همزمان بتوانید قیمت، زیبایی و کیفیت را با هم در نظر بگیرید تا نتیجه نهایی بهتر شود.البته در صورتی که طرح خاصی از سرامیک تجاری یا پارکینگ نظرتان را جلب کرده، می‌توانید از راهنمایی کارشناسان و طراحان بازار آنلاین سرام پخش نیز بهره ‌مند گردید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+