قیمت و خرید کاشی حمام و دستشویی

کاشی سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

در خانه‌های امروز ایرانی، برخلاف گذشته، اهمیت کمتری به کاشی کاری سرویس بهداشتی و حمام داده می‌شود. در حالی که کاشی حمام و دستشویی تاثیر بسیار زیادی روی ظاهر و احساس شما از حمام خواهد گذاشت. شاید فکر کنید برای رسیدن به چنین کیفیتی حتما باید حمام و سرویس بهداشتی مجهزی داشته باشید اما برخلاف تصورتان، شما با کاربرد رنگ مناسب در کاشی حمام و دستشویی می توانید چنین احساسی را خلق کنید. اگر قصد خرید سرامیک دستشویی و سرامیک حمام را دارید باید بدانید که . میتوانید سه نوع کاشی مختلف برای حمام و دستشویی تان استفاده کنید به این صورت که یک مدل برای سرامیک کف ، یک مدل برای کاشی دیوار و یک مدل برای سقف. البته اگر بخواهید هم میتوانید فقط از یک مدل کاشی حمام استفاده کنید اما برای جذابیت بیشتر دکوراسیون حمام پیشنهاد می کنیم که با سه نوع کاشی حمام و کاشی دستشویی تان را دیزاین کنید. کاشی دیواری حمام و سرویس بهداشتی همانطور که از نامش مشخص است مقاومت فوق العاده ای در برابر نفوذ آب دارد. سرامیک کف حمام علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ آب، از خاصیت ضدلغزشی برخوردار است و محیطی ایمن را برای شما و فرزندانتان محیا می کند.

انواع کاشی حمام و دستشویی

مدل کاشی حمام و دستشویی

انواع کاشی حمام در طرح، رنگ و مدل‌های مختلفی در بازار آنلاین مصالح دکوراتیو ساختمانی وجود دارد که مصرف کنندگان می‌توانند مدل های مختلف کاشی حمام و دستشویی ، انواع مدل های سرامیک کف و ... را مقایسه کنند و بهترین خرید ممکن را با مشورت کارشناسان پشتیبانی سرام پخش داشته باشند.
همچنین اگر به دنبال کاشی حمام و دستشویی برای بازسازی منزل افراد سالخورده و ناتوان هستید، پیشنهاد ویژه سرام پخش ، انواع کاشی های ضد لغزش از جمله کاشی مرجان است که در طرح و مدل های متنوعی در سایت سرام پخش به فروش میرسند

انتخاب سایز و رنگ کاشی حمام و دستشویی

تنوع بی نظیر مدل کاشی و سرامیک برای توالت و حمام، گزینه های نامحدودی برای طراحی دکوراسیون دستشویی و حمام ارائه می دهند. بهترین گزینه برای فضاهای کوچک بدون پنجره، کاشی دستشویی و کاشی حمام رنگ‌روشن می‌باشد. همچنین کاشی حمام طرح ساده و سفید رنگ باعث می شود تا فضای کوچک حمام، بزرگ‌تر به نظر بیاید. از مزایای دیگر کاشی حمام و دستشویی طرح ساده و رنگ سفید این است که به راحتی می‌توانید رنگ‌های مورد علاقه‌تان را با آن هماهنگ کنید. آبی، مشکی، سبز یا هر رنگ دیگری که می‌تواند در لوازم و اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی به کار روند.
قبل از اینکه برای انتخاب طرح و رنگ کاشی حمام و دستشویی تان تصمیم گیری کنید باید موضوع نظافت آنها را مد نظر بگیرید زیرا کاشی سرویس بهداشتی که رنگ روشن مانند سفید دارند قطعا زودتر کثیف میشوند و باید به نظافت آن ها بیشتر اهمیت دهید تا همیشه تمیز براق بمانند اما کاشی هایی که رنگ های خاکستری، قهوه ای، آبی دارند نیاز به نظافت کمتری دارند. نکته دیگری که در انتخاب کاشی سرویس بهداشتی و کاشی حمام اهمیت دارد اندازه کاشی است . امروزه کاشی های کوچک و بزرگ برای حمام و سرویس بهداشتی وجود دارند که کاشی های بزرگ محبوب تر هستند مخصوصا برای کف حمام. بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که اگر قصد دارید از کاشی های بزرگ برای حمام تان استفاده کنید کاشی کوچک را هم مورد استفاده قرار دهید.
شما می‌توانید برای دکوراسیون سایر بخش‌های خانه از جمله آشپزخانه و ... از انواع کاشی آشپزخانه ، کاشی طرح سنگ هم کمک بگیرید و دکوراسیونی مدرن برای خانه خود به وجود بیاورید. برای دیدن انواع مدل‌های کاشی طرح سنگ سرام پخش این جا کلیک کنید.

مدل کاشی تیره برای حمام و دستشویی

مدل کاشی سفید برای حمام و دستشویی

کاشی مناسب دستشویی کوچک

اگر فضای کوچکی برای کاشی کاری دستشویی در اختیار دارید، می‌توانید از کاشی‌های استفاده کنید که عمل انعکاس نور را به‌خوبی انجام می‌دهند. بنابراین از رنگ مات برای کاشی دستشویی استفاده نکنید. بهترین رنگ کاشی توالت برای دستشویی کوچک رنگ‌های روشن استفاده کنید. همچنین برای انتخاب بهترین نوع روشویی که مناسب فضای کوچک سرویس بهداشتی شما باشد نیز میتوانید از مشاورین سرام پخش راهنمایی بگیرید .

نحوه نصب کاشی حمام و کاشی دستشویی

اگر قبلاً، سرامیک نصب نکرده‌اید؛ این پروسه را به یک شخص حرفه‌ای بسپارید. اندازه‌گیری و برش کاشی‌ها در یک فضا کوچک مانند حمام، وقت‌گیر است؛ پس ممکن است هزینه زیادی را به همراه بیاورد. اما کف‌پوش‌های وینیلی یا لینولئوم را، با اندکی مهارت نیز خودتان می‌توانید نصب کنید.

نظافت سرامیک و کاشی حمام و سرویس بهداشتی

تا زمانی که جاروبرقی، جارو یا طی دارید؛ با کمی تلاش، سطح سرامیک را تمیز خواهید کرد. سطح بدون منفذ سرامیک و کاشی حمام باعث می‌شود؛ به راحتی لک نزند و چرک و گردوغبار را جذب نکند. سرامیک نیز مانند دیگر کف‌پوش‌ها، نکات مثبت و منفی مجزایی دارد. به خوبی فکر کنید و با توجه به تمایلات خود، ببینید که آیا سرامیک برای خانه شما مناسب است.
شما همچنین می‌توانید کلیه آموزش‌های لازم در زمینه مصالح ساختمانی مانند تمیز کردن کاشی حمام و دستشویی و نحوه نگه داری از سرامیک پارکت کف و غیره را از صفحه خودت نصب کن سایت سرام پخش دنبال کنید.

قیمت کاشی حمام و سرامیک حمام

قیمت کاشی‌های استفاده شده در نمای داخلی مثل پذیرایی، فضای پشت تلویزیونی، آشپزخانه ، کاشی بین کابینتی ، کاشی کف آشپزخانه و کاشی‌های نمای خارجی مثل کاشی تجاری و پارکینگ، کاشی نما و راهرو، سرامیک اسلب و ... با توجه به ویژگی‌ها، ابعاد و درجه 1 یا 2 بودن با هم متفاوت است. کاشی حمام و سرویس بهداشتی نیز، جدا از دیگر کاشی ‌ها نبوده و با توجه به ویژگی‌های کاشی، قیمت متفاوتی نیز خواهد داشت. اما قبل از خرید آن باید بدانید، هزینه خرید و نصب سرامیک و کاشی حمام و دستشویی بیشتر از  کارپیت یا لینولئوم است ولی در عین حال ماندگارتری بیشتری دارد و در برابر آب صدمه کمتری خواهد دید. البته قیمت سرامیک در مقایسه با مرمر و گرانیت کمتر است.
لیست قیمت کاشی حمام و دستشویی را نیز می‌توانید در فروشگاه آنلاین سرام پخش مشاهده کنید. در بخش کف بازار نیز می‌توانید ارزان ترین قیمت کاشی حمام و کاشی دستشویی را ملاحظه کنید. این مدل کاشی ها براساس عوامل مختلفی همچون کیفیت، درجه و برند تولید کننده در بازه‌های قیمتی مختلفی روانه بازار مصرف می‌شوند.

مدل کاشی تیره برای حمام و دستشویی

کاشی  برای حمام و دستشویی

خرید اینترنتی کاشی دستشویی و حمام

با فروشگاه آنلاین سرام پخش به صدها طرح، رنگ و سایز کاشی دیوار حمام ، سرامیک کف حمام و کاشی دستشویی متنوع از بهترین برندهای کاشی و سرامیک دسترسی پیدا کنید و به راحتی دکوراسیونی مطابق با سلیقه خود را خلق کنید. همچنین شما می توانید در انتخاب رنگ و سایز کاشی حمام و دستشویی، از راهنمایی کارشناسان فروشگاه آنلاین سرام پخش بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

با مراجعه به ابزار محاسبه متراژ کاشی و سرامیک سایت سرام پخش می‌توانید متراژ مورد نیاز انواع کاشی و سرامیک از جمله کاشی حمام و سرویس بهداشتی را برآورد کنید.

بازار آنلاین سرام پخش برای شما بستری را فراهم کرده است تا در آن بتوانید متراژ کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را محاسبه و پس از مشورت با کارشناسان فروش ما به‌صورت آنلاین خریداری و درب خانه تحویل بگیرید.

با مراجعه به صفحه خرید قسطی سرام پخش، از شرایط و نحوه آن برای خرید کاشی حمام و دستشویی اطلاع پیدا کنید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+