کاشی سرامیک نما و راهرو

کاشی سرامیک نما و راهرو

اغلب فراموش می کنیم که راهرو بخشی از نمای ساختمان است که نیاز به تزئین و طرح دکور دارد. در واقع راهرو، ابتدایی ترین تصویری ست که از هر خانه در ذهن دارید و می تواند بر روی احساسات کلی خانه روی شما بسیار تاثیرگذار باشد. بیشتر راهروها باریک هستند و طبیعتا پر کردن آن ها با وسایل تزئینی ریز و درشت موجب شلوغی بیش از حد می شود. با نصب کاشی سرامیک نما و راهرو می توانید محیط پذیرا و گرم را در نمای ورودی خانه تان به نمایش بگذارید.
نصب کاشی سرامیک در نما و راهرو می تواند تعادل بین زیبایی و کارکرد در را به وجود آورد. گزینه های پرطرفدار برای سرامیک نما و راهرو اغلب شفاف هستند و نورپردازی خوبی در محیط ایجاد می کنند. کاشی سرامیک نما و راهرو را می توان به عنوان کاشی نمای ساختمان، کاشی بالکن، کاشی راهرو و کاشی ایوان استفاده نمود. اگر قصد خرید کاشی دیواری راهرو را دارید، مدل کاشی های طرح سنگ، کاشی طرح چوب یا سرامیک طرح شیشه ای را فراموش نکنید. این سه طرح جزو پرطرفدارترین گزینه ها برای خرید کاشی سرامیک نما و راهرو می باشند. یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای طراحی دکوراسیون راهرو، نصب کفپوش‌ سرامیکی در راهرو می باشد. سرامیک کف برای راهرو دارای طرح های مختلفی هستند که می توان آن را با کاشی دیواری راهرو هماهنگ کرد. از زیباترین مدلهای کفپوش سرامیکی راهرو می توان به سرامیک طرح هندسی و سرامیک طرح چوب اشاره کرد.

کاشی راه پله و بالکن

بهترین کفپوش مناسب برای بالکن و راه پله می تواند کاشی و سرامیک باشد. کاشی بالکن و راه پله در طرح و رنگ متنوع می‌تواند سبک خانه شما را تغییر دهید. بالکن (تراس) و راه پله ممکن است روباز یا سرپوشیده باشد، اما در هر صورت در بیشتر خانه‌ها جزئی از فضای بیرون به حساب می‌آید. به این معنی که در معرض مستقیم تابش نور خورشید، بارش برف و باران و همچنین گرد و خاک فضای بیرونی قرار دارد. شما می‌توانید کاشی طرح دار و کاشی رنگی را برای بالکن انتخاب کنید. شما می‌توانید با انتخاب کاشی طرح چوب برای بالکن و راه پله هر دو فضا را با کاشی بپوشانید و فضای دلنشینی را خلق کنید. البته کاشی بالکن در سایزهای 30*30 و 25*25 بیشتر به شما پیشنهاد می‌شود

خرید اینترنتی کاشی راه پله و بالکن ، کاشی سرامیک نما و راهرو

قیمت انواع کاشی سرامیک نما و راهرو، با توجه به طرح، جنس و سایز سرامیک نما در بازار متفاوت است. در فروشگاه سرام پخش می توانید از انواع مدل های سرامیک برای نما و راهرو مطلع شوید و آن را به صورت آنلاین خریداری کنید. در هنگام خرید سرامیک دیواری باید به مقاومت سرامیک و ماندگاری رنگ آن توجه داشته باشید. برای اطلاع از ویژگی های خاص هر سرامیک نما می توانید مشخصات فنی ارائه شده در فروشگاه سرام پخش را بررسی کنید. در هنگام خرید آنلاین کاشی و سرامیک با هر مشکلی مواجه شدید، می توانید با کارشناسان سرام پخش تماس حاصل فرمایید

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+